Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

پس از آنکه ترامپ، رییس جمهور آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‎عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اقدام، حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته ترامپ، رییس جمهور آمریکا، در ادامه فعالیت‎های خصمانه این کشور در قبال کشور ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‎عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد. به دنبال این اقدام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگوهایی حمایت خود را از نهاد انقلابی سپاه پاسداران اعلام کردند.

رضا کریمی، نماینده اردبیل:

رژیم آمریکا با تفکرات صهیونیستی خود تروریسم بین‎المللی است/ 80 میلیون ایرانی امروز هم سپاهی هستند و هم پاسدار این مرز وبوم

رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در واکنش به اقدام کاخ سفید در قرار دادن سپاه در لیست تروریستها اظهار داشت: هشتاد میلیون ایرانی امروز هم سپاهی است و هم پاسدار این مرز وبوم؛ دولتمردان آمریکایی با توطئه‌های خصمانه خود در طول 40 سال گذشته نتوانسته اند انقلاب اسلامی و ملت  بزرگ ایران را تسلیم افکار صهیونیستی و تروریستی خود کنند.

وی با اشاره به اینکه رژیم آمریکا با وقاحت و پررویی دیروز سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی اعلام کرد، تصریح کرد: این اقدام نشانگر عمق‌کینه‌ورزی، جهالت این رژیم و دولت آمریکا و ترامپ نادان است.

 نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین افزود: با توجه به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز  با تمامی تحرکات آمریکا در منطقه به خوبی مقابله کرده و تحرکات دشمن را درهم کوبیده است، فلذا این اقدام  و حماقت آمریکایی‎ها موید عصبانیت دشمن نادان و 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مجلس بیان کرد: خوش رفتاری دولت آمریکا نسبت به نتانیاهو و رژیم صهیونیستی نشان از حقارت وجهالت این دولت دارد وامروز بیش از پیش آمریکا منزوی تر از روزهای دیگر خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر طیف و جریان سیاسی امروز (سه شنبه) در پی اقدام آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی، لباس سپاه را به تن کردند و حرکت خصمانه دولت آمریکا را به شدت محکوم کردند.

کریمی با اشاره به اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل کشور و امنیت منطقه تاکید کرد: امروز این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بازهم در کنار ملت ایران دوشادوش سایر نهادها برای کمک به سیل زدگان مناطق مختلف کشور شتافت و این از فعالیت جهادی، انقلابی این سبزپوشان غیور کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر دیدیم که چگونه تروریست‌های دست ساخته قدرت‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنار سردمدارانشان منطقه را به آتش کشیده بودندو این سپاه بود که در مقابل آنها ایستاد و کمر آنها را شکست ،خاطرنشان کرد: مجاهدت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ جهان اسلام ماندگار خواهد شد و هیچ وقت با هیچ توطئه ای از چشم هیچ ملتی نخواهد افتاد.

نماینده مردم اردبیل بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان بدو انقلاب در کنار مردم عزیز ایران بوده و تا اخر هم خواهد ماند و اگر خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس را ورق بزنیم می بینم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چقدر نقش موثری در جنگ تحمیلی داشته است و اگر سپاه نبود کشور ما پیروز نمی شد.

اردشیر نوریان، نماینده شهرکرد، بن و سامان:

تروریست خواندن سپاه خوش‌خدمتی آمریکا برای صهیونیست‌ها است/ باید منتظر پاسخ ایران باشند

تروریست خواندن سپاه خوش‌خدمتی آمریکا برای صهیونیست‌ها است/ باید منتظر پاسخ ایران باشند

اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارجهانبین نیوز اظهار کرد: استراتژی آمریکا فشار بر ایران است و رد سال‌های گذشته شاهد این اعمال فشارها به شیوه‌های متفاوت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه با وجود همه فشارها و تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ما همواره پیروز بوده‌ایم افزود: این اقدام خصمانه آمریکا را محکوم می‌کنیم اما بخشی از این اقدام هم جنبه داخلی دارد.

نوریان بیان داشت: ترامپ و دولت آمریکا به دنبال رای صهیونیست‌ها هستند و با این اقدامات می‌خواهند حضور خود را در دوره‌های بعدی تضمین کنند اما ما از همین جا می‌گوییم که آمریکا در این زمینه پیروز نخواهد شد و اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی یکی از علل اقدام دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه را جبران شکست‌های منطقه‌ای خواند و گفت:  آمریکایی‌ها شکست‌های سختی و جبران‌ناپذیری از ایران در  آسیا جنوب غربی ازجمله کشورهای یمن، سوریه، عراق و لبنان خوردند و با این اقدام می‌خواهند شسکت‌های خود را جبران کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا پیروز نخواهد شد و شاهد اقدام متقابل ایران در این زمینه خواهد بود افزود: جمهوری اسلامی هم دست بسته نیست و تمام نیروهای امریکایی حاضر در منطقه را تروریست اعلام کرده است.

سیدمحمدباقر عبادی، نماینده بیرجند، درمیان و خوسف:

سپاه پاسداران قهرمان مبارزه با تروریست است/ اقدام آمریکا از سر ناچاری و اضطرار بود

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، با اشاره به اقدام ترامپ در تروریست معرفی‌کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقدام ترامپ برخلاف قوانین مصوب بین‌المللی بود.

وی افزود: آمریکا با دست خودش، نظم جهانی را که بعد از جنگ جهانی دوم طراحی کرده، زیر پا گذاشت و این نشان‌دهنده ضعف آمریکا است.

اقدام آمریکا از سر ناچاری و اضطرار بود

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کاملا مشخص است که آمریکا از سر ناچاری و اضطرار به چیزهایی پناه برده که در گذشته آن‌ها را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود می‌دانست.

عبادی عنوان کرد: این اقدام آمریکا در دراز مدت برای آمریکا بسیار آسیب‌زا است چون نمی‌تواند یک نیروی نظامی رسمی کشوری را تروریست اعلام کند اصلا هیچ کشوری در دنیا نباید این کار را انجام دهد چون بر خلاف قانون است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به نظر من هدیه ترامپ به نتانیاهو است و ترامپ به نوعی خواسته از این طریق نتانیاهو را تقویت کند.

شورای عالی امنیت ملی جواب محکمی به آمریکا داد

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقابل این اقدام آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران نیز بلافاصله جواب محکمی به آمریکا داد و نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا را تروریست اعلام کرد. این بسیار کار خوب، به‌موقع و سریع بود که می‌تواند پیام خوبی را به آمریکایی‌ها بدهد.

عبادی با بیان این‌که کاری که آمریکا کرد بنا بر نظر کارشناسان غربی در بلند مدت به ضرر آمریکا است اظهار کرد: ارتشی که در دنیا همواره کارنامه بسیار سیاهی دارد و ترور و جنایت‌های مختلفی را انجام داده، ارتش آمریکا است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره از کشور در جنگ هشت ساله و از ملت ایران و آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کرده است.

سپاه پاسداران قهرمان مبارزه با تروریست است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سپاه پاسداران قهرمان مبارزه با تروریست است، تصریح کرد: داعش و امثال داعش را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست داد نه نیروهای ائتلاف و تحت امر آمریکا.

عبادی افزود: اگر بنا باشد یک سازمان رسمی در دنیا بر خلاف قانون تحت عنوان تروریست قرار بگیرد یقینا در رأس آن نیروهای نظامی آمریکا خواهند بود که تروریست قلمداد می‌شوند.

وی تأکید کرد: هیچ ارتشی در دنیا به اندازه ارتش آمریکا جنایت انجام نداده و در حال حاضر نیز در حال جنایت است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران در منطقه خود بوده و پایگاهش نیز محکم است و به فضل الهی و حضور مردم پیروز خواهد بود.

عبادی افزود: آمریکایی‌ها هستند که در در منطقه غرب آسیا شرایط امنی ندارند.

فرماندهان ارتش آمریکا در منطقه خواب راحتی نخواهند داشت

وی اظهار کرد: با این اقدام ترامپ بعد از این فرماندهان ارتش آمریکا در منطقه خواب راحتی نخواهند داشت. کارهای بسیاری در غرب آسیا شکل خواهد گرفت که اصلا به فایده آمریکا نخواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی امنیت ملی به این موضوع ورود کرد و قطعا مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص اقداماتی انجام خواهد داد.

نصرالله پژمان‎فر، نماینده مشهد:

امروز مجلس جلوه همدلی با سپاه پاسداران بود/ مقاومت تنها راه مقابله با آمریکا است

امروز مجلس جلوه همدلی با سپاه پاسداران بود/ مقاومت تنها راه مقابله با آمریکا است

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار «صبح توس» در مورد اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنچه امروز در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان عصاره ملت نمایش داده شد همراهی و همدلی تمامی نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران به‌عنوان بزرگ‌ترین دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مجلس به‌عنوان مرکزی که مردم ایران را نمایندگی می‌کند، در کنار یکدیگر قرار گرفتند و به سران سرسپرده آمریکا در منطقه و ترامپ هشدار دادند "ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری".

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که فریب آمریکا را در منطقه خورده‌اند باید بدانند تنها راه برای حفظ استقلال کشور، مقاومت در برابر آمریکایی‌هاست.

حجت‌الاسلام پژمان فر گفت: آمریکایی‌ها تنها در این مقطع به مردم ما ظلم نکردند بلکه در طول تاریخ ظلم‌های متعددی داشته‌اند، مردم مظلوم و بی‌دفاع ایران را نشانه گرفته و به شهادت رساندند و حتی از عذرخواهی هم مزایده کردند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باوجود اقدامات وحشیانه به خود اجازه دادند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که همواره پشتوانه مردم بوده است را یک سازمان تروریستی بخواند که این اقدام نشان‌دهنده آن است که هیچ راهی به‌جز ایستادگی و مقاومت نداریم.

احمد حمزه، نماینده شهرستان‎های جنوبی کرمان:

چکیده و عصاره ملت ایران در سپاه خلاصه می‎شود/ تدابیر تلافی‎جویانه مجلس و دولت، آمریکایی‎ها را از کرده خود پشیمان می‎کند/ملت ایران به دشمنان اجازه تنگ‎نظری به سپاه را نمی‎دهند

احمد حمزه، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی توسط آمریکا گفت: این اقدام نشان از درماندگی و دستپاچگی دولتمردان آمریکا در مقابل عظمت پیروزی های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و عراق است که نمی دانند چگونه باید تصمیم بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام تصمیمات غیر عاقلانه ای است که به هیچ عنوان مطابق قوانین بین الملل نمی باشد، ابراز کرد: در هیچ برهه از تاریخ سابقه ای وجود ندارد که نیروی نظامی یک کشور را در قالب تروریست قلمداد کنند؛ این مسئله نشان درماندگی واستیصال و گیج مندی حاکمان آمریکا است.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن قداره جمهوری اسلامی ایران هر کاری را که علیه کشور ما انجام داده است، با لطف الهی و با تصمیم رهبران و مدیران به نفع کشور تمام شده است و ان شاالله این توطئه هم به ضرر آمریکا و نفع مردم ایران تمام خواهد شد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه مظهر اقتدار، استقلال، اعتقادات، افکار، رشادت ها، مردم داری های ملت ما است، تصریح کرد: چکیده و عصاره ملت ما در سپاه خلاصه می شود و همه صفات خوبی که در مردم ما است در سپاه دیده می شود.

حمزه در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما اجازه نخواهند داد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تحت عنوان عصاره، روح و قلب شان است مورد چشم نظری و تنگ نظری ها و بدخواهی های دشمنان قرار بگیرد و قطعا تدابیر تلافی جویانه مجلس و دولت ، آمریکایی ها را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

علی قربانی، نماینده بجنورد، راز و جرگلان، گرمه وجاجرم و مانه و سملقان:

تصویب طرح تروریست‎ خواندن دولت آمریکا دستور رسمی امروز مجلس است

تصویب طرح تروریست خواندن دولت آمریکا دستور رسمی امروز مجلس است,

علی قربانی، نماینده پنج شهرستان بجنورد، راز و جرگلان، گرمه وجاجرم و مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه اظهار کرد: روز گذشته دولت نابخرد ترامپ، یک سازمان مردمی و نهاد انقلابی  که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در حال مبارزه با تروریست در داخل و خارج کشور بوده است و بزرگترین مبارزات را با تروریست ها انجام داده است را تروریست خواند.

وی ادامه داد: این روزها با توجه به مشکلاتی که بعد از درگیری مردم کشور براثر سیل رخ داده است، نیروهای سپاه به عنوان یک نیروی مردمی در حال خدمات رسانی به مردم سیل زده کشور هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: شورای عالی امنیت ملی در تقابل این رفتار دولت آمریکا،  این دولت را حامی تروریست و نیروهای آمریکایی در غرب آسیا را تروریست نامید.

قربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر دستور رسمی جلسه مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته شده، خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز با برتن کردن لباس رسمی سپاه در صحن مجلس حاضر شدند و  در حال تهیه و تصویب طرح سه فوریتی برای تروریست خواندن نیروهای آمریکا در غرب منطقه و دولت آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریست هستند.

روح‎الله بابایی، نماینده بوئین زهرا و آوج:

تروریست خواندن سپاه، نقطه شکست آمریکاست/ قطعا مجلس در مقابل این اقدامِ ننگین کوتاه نمی‌آید

Image result for ‫روح الله بابایی‬‎

روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط ترامپ اظهار کرد: سپاه ضامن حفاظت نظام، انقلاب، مظلومین و مسلمانان است و امریکا تاب و توان خدمات این نیروی مردم نهاد را که همیشه کنار مردم بوده و خدمت رسانی می‌کند را ندارد. 
وی ادامه داد: امریکا مصداق عبارت "کافر همه را به کیش خود پندارد" است، درواقع خود ارتش و نظامیان امریکا تروریست، فتنه گر، کودک کش و ظالم هستند و نمی‌توانند شکست نقشه‌ها و قدرت خود را ببینند.
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس ابراز کرد: تمام تکنیک‌ها و برنامه‌هایی که امریکا طی سالیان برای پیاده کردن در خاورمیانه داشت توسط سپاه نقش برآب و بی‌نتیجه شد، از این رو نمی‌توانند وجود این نیروی مردمی را تحمل کنند.
وی افزود: سپاه تاکنون نه حمله کرده و نه حمله می‌کند و همانگونه که از عنوان "سپاه پاسداران" مشخص است و صرفا به عنوان نیروی مدافع، وظیفه پاسداری از انقلاب را به عهده دارد.
این مسئول عنوان کرد: سپاه به عنوان نیروی مسلمان، در هر نقطه از دنیا مظلومی را ببیند به او کمک می‌کند و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری بوده و از دستورات ایشان اطاعت می‌کنند. 
امریکا در ایران، منطقه و خاورمیانه شکست خورده است
وی تاکید کرد: امریکا دشمن دیرینه ما بوده و خواهد بود و شکی نیست که تصمیم گیران و تصمیم سازان در کنگره و دولت امریکا با سپاه، نظام و اصل دین ما مشکل دارند و کوتاه نمی‌آیند.
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اذعان کرد: تروریسم اعلام کردن سپاه پاسداران توسط امریکا نشانگر ضعف و ناتوانی در قبال نهاد مردمی و برخواسته از مردم سپاه است، درواقع این اقدام به معنای شکست قطعی و رسمی امریکا در دنیاست.
وی ادامه داد: امریکا در ایران، منطقه و خاورمیانه شکست خورده است و پس از این نیز در اقصی نقاط دنیا در مقابل سپاه با فرماندهی رهبری زیرک که سال‌ها برنامه ریزی و طراحی‌ دشمن را با یک سخنرانی بی نتیجه می‌کند، زانو خواهد زد.
بابایی صالح بیان کرد: قطعا مجلس درمقابل این اقدام امریکا کوتاه نمی‌آید، پیش از این نیز مصوبه‌هایی در رابطه با امریکا داشتیم و اقدام متقابل خواهیم داشت.
وی گفت: درمواردی رهبری نیز از مجلس انتقادهای بجایی داشتند، اکنون باید بیش از پیش طرح و لوایحی را تصویب کنیم تا تمام هستی و وجود امریکا بلرزد و از کشور ما بترسد، درواقع نباید امریما در هیچ نقطه‌ای از دنیا حساس آرامش کند و اقدامات ظالمانه خود را ادامه دهد.

حمید گرمابی، نماینده نیشابور و فیروزه:

ملت ایران ارگانی که 40 سال به کشور خدمت کرده است را تنها نمی‌گذارد

ملت ایران ارگانی که 40 سال به کشور خدمت کرده است را تنها نمی‌گذارد

حمید گرمابی در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به قرار دادن نام سپاه در بین گروه‌های تروریستی توسط دولت آمریکا گفت: مشخصاً این یک اقدام غیرمتعارف بین‌المللی است و مشخص است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قسمتی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در عرف بین‌المللی قرار دادن نیروهای رسمی یک کشور در بین گروه‌های تروریستی اشتباه است.

وی تأکید کرد: وقتی به گذشته سپاه پاسداران نگاه کنیم متوجه می‌شویم که یکی از نیروهای مبارز علیه تروریست‌ها بوده است و اگر به دو سه سال گذشته خودمان نگاه کنیم همه دنیا قبول دارد که سپاه یکی از نیروهای اصلی در شکست داعش به‌عنوان سرگروه همه تروریست‌ها دنیا بوده است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدمات سپاه در داخل و خارج کشور بر همه مشخص است و درهرصورت این اقدام نامتعارف بین‌المللی هست که قطعاً عواقبی برای آمریکا خواهد داشت.

گرمابی افزود: مجلس شورای اسلامی همان‌طور که همبستگی خود را بارها با سپاه نشان داده است، امروز نیز این همبستگی را دوباره به همه نشان داد و لوایح مطرح‌شده در مجلس طی امروز به آمریکا نشان داد که ملت ایران ارگانی که 40 سال به این کشور چه در زمان جنگ و بعد از جنگ و چه در مبارزه با تروریسم خدمت کرده است تنها نمی‌گذارد و قطعاً این حمایت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سپاه در سال‌های بعد از انقلاب هر جا که کشور به کمک نیاز داشته حضورداشته و این کمک‌ها هم نظامی و هم غیرنظامی مانند خدمات‌رسانی‌های سیل اخیر بوده است. اعتقاددارم این کار آمریکا با هیچ دیدگاهی قابل توجیه نیست، جتی شما در هفته گذشته دیدید که آمریکا جلو کمک به سیل‌زدگان را نیز گرفت، این اقدام آمریکا هم در هیچ جای دنیا سابقه نداشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام آمریکا قطعاً نمی‌تواند برای دیپلماسی و دولت آمریکا تبعات خوبی داشته باشد.

آمریکا با اعلام تروریست‎خواندن سپاه به دنبال باج‎خواهی در منطقه است/ سپاه در عرصه عمرانی و نظامی همیشه در کنار ملت و تحت فرمان رهبری است

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدام ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: امام ما فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز بایستی بگوییم عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد و ترامپ و در یک کار نابخردانه و احمقانه کسی که بار ها اعلام کرده فقط زبان زور دارد امروز به نوعی دیگر با اعلام تروریستی خواندن سپاه پاسداران ثابت کرد که به دنبال باج خواهی در منطقه است.

وی در ادامه افزود: ترامپ باید بداند که ملت ما یک پارچه هماهنگ و منسجم قوی و محکم در مقابل تهدیدات آمریکا خواهد ایستاد و نشانه بارز آن حرکت بسیار زیبا وحدت پسندانه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بود که کلیه نمایندگان با هر تفکر و از هرجناح سیاسی یک پارچه لباس سبز پاسداری را پوشیده و به آمریکا اعلام نمودند شاید ما در مسائل سیاسی و داخلی اختلاف نظر هایی را داشته باشیم اما در انسجام علیه اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا یک پارچه همه پاسداریم و جواب کوبنده ای به استکبار جهانی و خلف نامشروعش اسرائیل خواهیم داد.

حسن پور در ادامه افزود: سپاه نه در زمان وقوع سیل و حوادث در کنار مردم بوده است بلکه در زمان بازسازی هم در کنار مردم و برای خدمت و در خدمت مردم خواهد بود.

وی در خصوص اقدامات سپاه از اول انقلاب تا به الان گفت: نگاهی به کارنامه در خشان وسراسر افتخار سپاه پاسداران بیندازیم تا بدانیم که اگر امروز سپاه به واسطه جان برکف بودن و در خدمت ملت بودن برای رسیدن به اهداف اسلام عزیز از جان خود گذشته و کارنامه درخشانی دارد چه در عرصه نظامی وچه درعرصه عمرانی همیشه در کنار ملت و تحت فرمان نائب امام زمان بوده است.

سیدابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده یزد:

آمریکا جوابِ تروریستی خواندن سپاه را در معادلات منطقه خواهد گرفت

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهارت داشت: اقدام آمریکا برای تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران دور از انتظار نبود.

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران، اذعان داشت: آمریکا به خوبی دریافته است که در جنگ نظامی شکستی قطعی دارد به همین جهت به هر حربه ای برای ضربه و فشار به ملت ایران استفاده می کند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از نظام اسلامی و پیکره کشور است و هجمه و حمله به آن، هجمه و حمله به همه کشور و ارکان نظام است.

نماینده مردم یزد تصریح کرد: سپاه در خط مقدم خدمت به مردم است و تروریستی خواندن این نهاد در شرایطی که نیروهای آن در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده کشور هستند، نشان دهنده اوج رذالت آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا به زودی نتیجه این اقدام خود را در میدان عمل خواهد دید، گفت: امروز نمایندگان مردم با لباس سپاه در مجلس حاضر شدند تا نشان دهند تفاوتی بین هیچ یک از ارکان های نظام نیست.

موسوی افزود: آمریکا با این اقدام، خود را در موضع ضعف قرار دارد چراکه امروز دست برتر نظام جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران در منطقه به خوبی دیده می شود به همین جهت، آمریکا جواب تروریستی خواندن سپاه را در معادلات منطقه خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تروریستی خواندن سپاه، ضرورت توصیه امام خمینی(ره) مبنی تشکیل ارتش 20 میلیونی را به خوبی نمایان کرده است و مردم ایران همگام با سپاه پاسداران متحد و منسجم به آمریکا نشان خواهند داد که همه ملت ایران، یک سپاه است.

انتهای پیام/