Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرلشکر سلامی گفت: امروز صبح نیروی هوافضای ما یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا را شجاعانه سرنگون کرد. این منش و روش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشمنان ما است. سرنگون کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا حاوی یک پیام واضح و آشکار و صریح و دقیق بود و آن اینکه مدافعان مرزهای ایران اسلامی در برابر تعرض هر بیگانه ای عکس العمل تمام کننده و مقتدرانه خواهد داشت و هر دشمنی به مرزهای ما تعرض کند نابود خواهد شد.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از کردتودی، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه پایانی کنگره 5400 شهید استان کردستان که در سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت:‌ خصوصیت کردستان این است مردمان رفیع، سربلند، کریم و آزاده، سلحشور و حماسه آفرین دارد. مردم کردستان رشید هستند دلاور باوفا فداکار و با ایمان ، اینجا سرزمین هنر مقاومت است.

وی افزود: کردستان خطه ایستادگی و پایداری ملت ایران است. می توان در کنار دزفول قهرمان کردستان را پایتخت ایستادگی و ثبات قدم ملت ایران نام نهاد که همچون نگین درخشانی در حلقه انگشتری کشور بزرگ ایران است. مردمان این سرزمین بافرهنگ غنی صاحب ادبی عمیق و ژرف و دارای ایمانی مستحکم و بعنوان قائله ای مطمئن در بنای عظیم و استقلال کشور ما به حساب می اید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مردم کردستان، ستایش برانگیزند؛ احساس برانگیزند و سرشار از عاطفه هستند، افزود: کنگره 5400 شهید کردستان نشانه ای از صدق وعده و وفاداری این مردم است.

وی ادامه داد: پیشمرگان مسلمان کرد و شهیدان نشانه‌ای واضح از نیل جاودانگی مردم این خطه هستند. اینجا دیار آگاهی است و سرزمین ماموستاهای شهید است. اینجا سرزمین سرزمین شهیدان بزرگی چون پیری ، سرزمین فرشته ها ست که همچون فرشتگان آسمانی زمین را منور کردند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهیدان ما نقطه نشانه‌های افتخار ما و بیان کننده آن استحکام ایمان و درخشش روح مقاومت در پیکره مردم ایران هستند، گفت: هر چه شود با آن ملت ایران را در جهان می‌شناسند و میراث ماندگار ما شهیدان ما هستند. ملت ایران در عالم با صفت اقتدار، افتخار و بزرگی، ایستادگی، پیشرفت و امنیت و رفاه شناخته می‌شود و همه این افتخارات میراث جاودان ماست که هزاران شهید این کشور آن را به ارمغان آورده‌اند.

وی گفت:‌ در این سرزمین ۲۰ هزار شهید خوابیده‌اند تا این ملت استوار بماند. خون شیعه و سنی در خاک کردستان در یک سنگر جاری شده است. کردها اصیل‌ترین قوم ایران هستند و به همین دلیل این سرزمین سالها مورد طمع جهانخوارن غرب و استکبار جهانی بوده است.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: آمریکا جنایتکار سرزمین و بلاد اسلامی را مورد تاخت تازهای خود قرار داده است. در مقطعی سوریه، زمانی عراق و امروز یمن. سال‌ها کردستان آماج سیاست‌های استعماری برای شکست امت اسلامی بوده است. آنها می خواستند کردستان را سکوی پرتاب برای شکستن وحدت اسلامی قرار دهند اما آگاهی ایمان و روح حماسه آفرینی مردم کرد در پیوند با همه ملت ایران اجازه نداد این توطئه شوم شکل گیرد.

وی ادامه داد: کردستان به محل دفن سیاست بیگانگان تبدیل شده و هر چه می خواستند انجام دادند اما به نتیجه ای نرسیدند. کردستان، نقطه عطف ملت ایران است. امروز کردستان در حال پیشرفت است. سرزمینی که جلوه‌های پیشرفت در آن نمایان است. این واقعیتی است که مردمان آن را در آینده خواهند دید.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: ما از تاریخ سختی عبور کردیم و با دشمن بزرگی درگیر بودیم. دشمن برای خدشه به قومیت ارضی از هر راهی استفاده می‌کند تا ملت ایران را شکست دهد، اما ملت ایران از ارتفاع اراده دشمنان عبور کرده تا تحریم های اقتصادی سنگین برای شکست دادن این ملت همچنان در جریان است و همچنان ناکام و بی نتیجه مانده است.

وی با بیان اینکه ایران پیروز جنگ جهانی اقتصاد خواهد بود، گفت: ما شاهد شجاعت، عقلانیت، وحدانیت، تدبیر و تفکر مدیریتی که امام راحل تجسم حقیقی آن بود و رهبر انقلاب حکیمانه با ژرف اندیشی بلندنگری و افق‌های وسیع اندیشه و شجاعت در روح حسینی به هوای ملتی وفادار در این میدان های نبرد جهانی آفرینشگر افتخارات بزرگ است.


سرلشکر سلامی تصریح کرد: حصر اقتصادی، فتنه های داخلی، فشار سیاسی و جنگ نیابتی هیچ یک تا به امروز در مقابل اراده ملت بزرگ نتوانسته پیروز شود. مسیر ما در این گذرگاه سخت تحریم دست یابی به عزت اقتصادی و بریدن دست بیگانگان است. اما دشمنان ما کجا هستند؟ آنها در همه سرزمین‌های اسلامی شکست خوردند، آنها سرگردان شدند، بی عمل هستند با ابهام مواجه هستند و نمی دانند چه کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز صبح نیروی هوافضای ما یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا را شجاعانه سرنگون کرد. این منش و روش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشمنان ما است. سرنگون کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا حاوی یک پیام واضح و آشکار و صریح و دقیق بود و آن اینکه مدافعان مرزهای ایران اسلامی در برابر تعرض هر بیگانه ای عکس العمل تمام کننده و مقتدرانه خواهد داشت و هر دشمنی به مرزهای ما تعرض کند نابود خواهد شد. ما بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم اما برای جنگ کاملا آماده ایم و حادثه امروز نشان روشنی بود از این پیام دقیق.

وی اظهار داشت: می‌خواستند با ۱۵۰ هزار سرباز، عراق را فتح کنند و یک حکومت مطلوب برای خود بسازنند اما امروز عراق در کنترل سیاست های آمریکا نیست بلکه انقلاب اسلامی امروز در عراق هست و خواستگاه سیاسی مردمان این سرزمین است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز پوکی استخوان و ضعف موریانه‌ای از درون قدرت آمریکا را مورد هدف قرار داده است، گفت: آنها می خواستند با تحریم اقتصادی در حداکثر درجه ممکن در کنار عملیات روانی ملت ایران را به تسلیم در برابر خواسته‌هایشان وادار کنند اما مردم ایران آگاهانه برای حفظ استقلال و عزت و استقامت خود ایستاده و آنها را در این سناریو شکست دهند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمن می‌خواست بگوید که راه حل عبور از مشکلات مذاکره است در حالیکه تجربیات نشان داده به دولت آمریکا اعتمادی نیست. ما با منطق مقاومت قد برافراشته ایم. مقاومت مردم دشمنان را افسرده کرده و خود به استقلال آزادی عزت و اقتدار رسیده‌ایم. با الهام از قرآن به ما یاد داده اند که اگر ایستادکی کنیم نصرت خداوند جاری می شود و ما در ایستادگی در مقابل دشمن از تحریم و توطئه عبور خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه، مقاومت را عامل پیروزی درهمه عرصه‌ها دانست و بیان داشت: در تحریم اقتصادی ایستادیم و در حال توسعه و پیشرفت هستیم و به دشمن نیازی نداریم. یک ملت بزرگ با پیری فرزانه در کنار ظرفیت‌های عظیم اقتصادی برای ما کافی است تا یک ملت را در جنگ به پیروزی برسانیم. منطق ما مقاومت است نه مذاکره؛ چرا که محتوای مذاکره تسلیم است؛ با قبول مذاکره فشار دشمن تشدید می‌شود و آنها را به این فکر وامیدارد که ما از ارتفاع مقاومت تزلزل کردیم.

وی گفت: شکوه و عظمت و وقار کلام رهبر را دیدیم که چطور شجاعانه با منطق برای همه جهان پیام بزرگ مقاومت ملت ایران را بیان کردند؛ بنابراین این راه صراط مستقیم ماست. و مردمان کرد که بخشی از استقلال و حقانیت ارضی و حراست از مرزهای را به عهده دارند همواره یار و یاور جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

سرلشکر سلامی افزود: مرزهای ما خط قرمز ما است و هر دشمنی که بخواهد به سر زمین ما تعرص کند برنخواهد گشت و نابود میشود و تنها راه آن احترام به تمامیت ارضی و منافع حیاتی ملت بزرگ ایران است.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: فرزندان عزیز این سرزمین، پیشمرگان مسلمان کرد و مردان مجاهد از امنیت، آبرو، و حیثیت و شرافت این مملکت پاسداری میکنند و به دشمن خواهند گفت هر کجا باشید شما را میابیم و امان نمیدهیم چرا که قدرت ملت ایران یک قدرت آزموده شده در دنیا است و ما وارث صدها هزار شهید هستیم و در پاسداری از خونشان ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/