Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیشنهادی از تیم پرتغالی روبرو شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه شب گذشته (سه شنبه) مطلبی در فضای مجازی منتشر و در آن به نقل از برادرِ احمد نوراللهی نوشته شده بود که این بازیکن به احتمال زیاد از پرسپولیس جدا خواهد شد و به پرتغال می‌رود، بسیاری از رسانه‌ها این خبر را تکذیب کردند، اما پیشنهاد پرتغالی‌ها به نوراللهی رسیده است.

گفته می‌شود این بازیکن اگر مشکلات مالی اش حل نشود، به لیگ پرتغال می‌رود، اما هافبک ملی پوش و جوان سرخ‌ها دوست دارد در این تیم بماند و در لیگ نوزدهم نیز پیراهن سرخ‌ها را برتن کند.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، نوراللهی پیشنهادی از پرتغال دارد و اگر طلبش را دریافت نکند، از تیم جدا خواهد شد، اما به نظرم نوراللهی در پرسپولیس خواهد ماند.

لازم به ذکر است، نوراللهی ۲۶ ساله از کشف‌های علی دایی است که از لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور دارد و با این تیم افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و ... بدست آورده است.

همچنین او در تست‌های پزشکی ایفمارک و تمرینات حضور مثبت و ثابتی داشته و به نظر می‌رسد هرچند پیشنهادی برای لژیونر شدن از پرتغال دارد، اما در پرسپولیس خواهد ماند. نوراللهی در چند سال گذشته یکی از مهره‌های ثابت تیم برانکو بوده و جز بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/