Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس دستگاه قضاء با اشاره به واردات واگن‌ به کشور با وجود دارا بودن ظرفیت بزرگی همچون کارخانه واگن‌سازی در استان مرکزی گفت: به راستی در شرایطی که چنین ظرفیت مطلوبی در کشور وجود دارد، واردات‌ واگن از خارج چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز نشست صمیمانه حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با صاحبان صنایع استان مرکزی در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد.

در این نشست رئیس دستگاه قضایی با حضور بخش کارگری و جمعی از مدیران صنایع به بررسی مسائل این حوزه پرداخت.

این نشست با هدف بررسی مسائل، مشکلات و دغدغه‌های حوزه کارگری و تولید استان و بیان مسائل و مشکلات قضا برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این نشست گفت: اگر نقدینگی انبوه به سمت تولید سوق داده شود، می‌توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد.

وی افزود: باید با تلاش و جدیت شاهد فراهم‌سازی بسترهای تولید و رونق تولیدی در کشور باشیم.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه پرونده‌های مربوط به خصوصی‌سازی مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: سازمان بازرسی و استانداری مرکزی با جدیت به پرونده‌های خصوصی‌سازی ورود کرده و در صورت مشاهده تخلف بر اساس قانون برخورد کنند.

رئیسی با اشاره به واردات واگن‌سازی به کشور با وجود دارا بودن ظرفیت بزرگی همچون کارخانه واگن‌سازی در استان مرکزی افزود: به راستی در شرایطی که چنین ظرفیت مطلوبی در کشور وجود دارد، واردات‌ واگن از خارج چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد.

وی گفت: یا تصمیم‌گیران از ظرفیت‌های این کارخانه بی‌اطلاع هستند، یا با وجود اطلاع بازهم اقدام به واردات می‌کنند که در هر دو صورت کار بسیار اشتباهی است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه باید راهکارهای موقت برای خروج واحد‌های صنعتی اراک از وضعیت فعلی ارائه شود، اظهار کرد: در خصوص مسائل قضایی شرکت‌های صنعتی اراک تیمی متشکل از دادستان کل کشور، رئیس سازمان بازرسی و غیره زیر نظر معاون اول قوه قضائیه مامور بررسی پرونده‌ها و روند خصوصی‌سازی خواهد شد تا مشکلات تا حد امکان برطرف شود.

رئیسی گفت: مشکلات مربوط به صنایع اراک در جلسات سران قوا و سایر بخش‌‌ها مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/م