Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سردار اشتری گفت: بار‌ها اعلام کرده‌ایم، خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب بوده و باشد، گفت: تأمین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال القای این موضوع هستند که در کشور ما امنیت وجود ندارد، افزود: به حول و قوه الهی و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نیروی انتظامی در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز حضور دارد و توانسته از مرز‌ها تا اعماق شهر‌ها امنیت را تأمین کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش اثربخش ائمه جمعه در احساس امنیت گفت: ما به عنوان یک سرباز از اینکه خدمتگزار مردم هستیم و امنیت را برای آنان تأمین می‌کنیم، بسیار خوشحال هستیم.

سردار اشتری با اشاره به اعتماد کامل مردم به نیروهای مسلح تصریح کرد: طبق آمار‌ها نیرو‌های مسلح از بین ۳۲ دستگاه در صدر قرار دارد و نیروی انتظامی نیز به تبع آن در بین اولین‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه برخورد با ناهنجاری‌ها را برعهده دارد، افزود: امروز برحسب کم کاری برخی دستگاه‌ها، شاهد افزایش این موضوع در جامعه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در عمل تنها است، گفت: ممکن است، برخی با صدور اطلاعیه‌ها و یا بیانیه‌هایی از پلیس حمایت کنند، اما ناجا در عمل تنها است.

سردار اشتری با اشاره به وظایف ۲۶ دستگاه در موضوع عفاف و حجاب گفت: ۳۰۰ مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی که به تصویب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسیده است، وجود دارد و باید از این دستگاه‌ها سوال شود که در قبال تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن که رهبر معظم انقلاب چندین بار در این رابطه تذکر داده اند، چه کرده اند؟

وی افزود: نیروی انتظامی در این میان وظایف خود را به خوبی انجام داده است، گرچه ما به این حد نیز راضی نیستیم، اما برحسب قانون وظایف خود را به درستی انجام داده‌ایم.

سردار اشتری گفت: از این جمع موثر و پربرکت برای کشور توقع داریم که نیروی انتظامی را در عمل کمک کنند و از دستگاه‌های دیگر نیز بخواهند تا به وظایف خود طبق قانون عمل کنند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی اقدامات سلبی و ایجابی ناجا در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار اشتری با بیان اینکه براساس قانون بی حجابی جرم است، گفت: بار‌ها اعلام کرده‌ایم، خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می‌شود، برهمین اساس طرح ناظر یک را راه اندازی کردیم که اثرات مثبتی نیز به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۳۰۰ هزار پیامک برای افراد متخلف ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کرده‌اند و با برخورد محترمانه از آن‌ها تعهد اخذ شده است، افزود: همچنین اعلام شده در صورت تکرار، خودرو آن‌ها توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سردار اشتری از کسانی که مخالف این طرح هستند انتقاد کرد و گفت: دلیل مخالفت این افراد ارسال پیامک از سوی پلیس به یکی از بستگان آن‌ها بوده است.

به گفته سردار اشتری مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود.

وی افزود: در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم و نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است، اما اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: متاسفانه در برخی بیمارستان‌ها، بانک‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی، بدحجابی‌ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابان‌ها با آن‌ها برخورد می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه برخی از افراد نیز هنگامی که با فرد متخلفی برخورد می‌شود، شروع به جوسازی علیه پلیس می‌کنند، گفت: این موضوع پذیرفتنی نیست، چون اگر تیغ مأمور ما کند شود، ضرر آن برای کل مردم و متدینین خواهد بود.

سردار اشتری ضمن اعلام حمایت از ماموران و کارکنان نیروی انتظامی که در چارچوب قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، گفت: اگر ماموری خطایی انجام دهد، حتماً با او برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: موضوع حادثه پارک پردیسان تهران را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده که از او تقدیر کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی تصریح کرد: گرچه این فضا امروز یک نیاز در جامعه محسوب می‌شود، اما کم کاری برخی مسئولان سبب شده تا مشکلاتی در این فضا داشته باشیم.

سردار اشتری با اشاره به افزایش صددرصدی جرایم در فضای سایبر در سال جاری،گفت: امروز مدیریت این فضا، یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.

فرمانده ناجا ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم در پشتیبانی از خدمات پلیس افزود: با کسانی که بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند، هیچ تعارفی نخواهیم داشت و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

سردار اشتری گفت: قطعاً حمایت‌های ائمه جمعه از طرح‌های نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/