Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وحدتی هلان به عملکرد مجلس دهم اشاره کرد و گفت: روند تصویب طرح لایحه تجارت کمی عجولانه انجام شد؛ با توجه به این که کار کارشناسی خوبی شده بود و شاید هم بخاطر همین بود که سریع مواد تصویب شد، ولی بالاخره تسریع در تصویب این طرح خودش یک ضعف بود و باید در نحوه تصویب آن بیشتر کار می کردیم.

به گزارش تیتر آزاد، «محمد وحدتی هلان» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به عملکرد مجلس دهم اظهار داشت: عملکرد مجلس دهم خوب و قابل قبول بوده است؛ به علت این که واقعاً قوانینی که در این دوره از مجلس به تصویب رسید، از بودجه سالانه گرفته تا قوانینی که تصویب شد همه شان در راستای صیانت از جمهوری اسلامی و حق و حقوق مردم بود.

وی تصریح کرد: در تمامی مصوباتی که در مجلس دهم به تصویب رسید، مشاهده می‌شود که نمایندگان مصوبات را می سنجند و حتی الامکان رعایت می کنند که حق و حقوق مردم پایمال نشود؛ شاید در برخی مواقع یک اشتباهاتی هم رخ دهد ولی در کلیت، نیت نمایندگان این است که در راستای قوانین بالادستی مصوباتی در راستای توسعه کشور داشته باشیم و لطمه ای به مردم و بالاخص قشر پایین وارد نشود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خاطر نشان کرد: نیت نمانیدگان نیت خوبی است و در واقع هر یک از نمایندگان در حوزه های انتخابی خود به جدیت فعالیت می کنند و نظارت خوبی هم بر کارهای مجریان دستگاه ها دارند که در این خصوص جدیت به خرج می دهند.

وحدتی با بیان این که یک و نیم سال است از لحاظ بودجه ای خیلی در مضیقه هستیم گفت: کشور در سال های اخیر تخت فشارهای اقتصادی و تحریم بود، لذا باید کارها را طوری برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم روی پای خود بایسیتیم تا به قشر آسیب پذیر فشار وارد نشود.

وی در تشریح نظارت مجلس بر دستگاه های ذیربط بیان داشت: مجلس دهم در نظارت هم اقدام قابل قبول و خوبی انجام داده است و نسبت به اجرای قوانین حساسیت بالایی دارد تا بتواند دینی که به گردنش است ادا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در معرفی مهمترین و ضعیف ترین طرح های مجلس گفت: روند تصویب طرح لایحه تجارت کمی عجولانه انجام شد؛ با توجه به این که کار کارشناسی خوبی شده بود و شاید هم بخاطر همین بود که سریع مواد تصویب شد، ولی بالاخره تسریع در تصویب این طرح خودش یک ضعف بود و باید در نحوه تصویب آن بیشتر کار می کردیم.

وحدتی تصویب بودجه سالانه 98 را از مهم ترین طرح های مجلس برشمرد و تصریح کرد: تصویب بودچه سالانه 98 مهمترین طرح مجلس دهم بود؛ با این که در سال 98 تحریم ها خیلی فشار آورده بود و آمریکا خیلی سعی می کرد از نظر اقتصادی به جمهوری اسلامی ضرر بزند، اما لایحه 98 که به مجلس آمد -هماهنطور که رهبری فرمودند باید دوباره بازنگری و به دولت برگردانده شود- بازنگری و تصویب شد. بودجه 98 لایحه خوبی بود زیرا وابستگی به نفت در آن کمتر بود و ان شا الله در سال های آتی نیز این روند را ادامه خواهیم داد تا بدون وابستگی به نفت بتوانیم کشور را اداره کنیم.

وی در پایان عملکرد هیئت رئیسه مجلس دهم را بالاتر از متوسط ارزیابی کرد و ادامه داد: به نظر بنده نمره ای که می توان به عملکرد مجلس داد، نمره 16 است.

انتهای پیام/