Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اصلاح طلبان به طور کاملا هوشمندانه ای سعی کردند طرفداری از وصل شدن اینترنت را به نام خود ثبت کنند؛ این درحالی است که همه گروه های سیاسی بیان می کردند که اینترنت باید وصل شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناآرامی‌های اخیر و اتفاقاتی که پس از آن رخ داد برای بسیاری ناگوار بود. از تخریب اموال عمومی و شخصی گرفته تا موضوع گرانی و معیشت مردم چالش های مختلفی که پس از طرح سهمیه بندی بنزین بوجود آمد و کارشناسان سیاسی در این زمینه بیان می کنند "برای اینکه این چالش ها مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد بایستی فضای کشور را از التهابات دور کرد."

اما جریان اصلاحات که نشان داده بحران زیست است و در فضای غوغاسالارانه و آب گل آلود ماهی خود را می گیرند، دوباره برای سوء استفاده از این فضا بدون نگاهی به شرایط کشور دست به کار شد. این بار هم اصلاح طلبان با موج سواری روی اتفاقاتی که ناگزیر پس از حوادث تلخ اخیر افتاد سعی کردند منفعت جناحی خود را برداشت کنند. در این زمینه درحالی که اینترنت جهانی در نقاط مختلف کشور قطع بود و افراد می توانستند با اینترنت لوکال و محلی برخی از امور خود را انجام دهند، اصلاح طلبان در شرایطی که فضای کشور التهاب آلود بود با تکیه بر نیاز مردم سعی کردند خود را دوباره در فضای سیاسی کشور مطرح و احیا کنند.

اصلاح طلبان به طور کاملا هوشمندانه ای سعی کردند طرفداری از وصل شدن اینترنت را به نام خود ثبت کنند؛ این درحالی است که همه گروه های سیاسی بیان می کردند که اینترنت باید وصل شود و از سوی دیگر وزارت ارتباطات بایستی بستر لازم برای اینترنت ملی را فراهم کند تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی در کشور نباشیم.

خبرگزاری اصلاح طلب ایسنا در یک عملیات رسانه ای از اغلب نمایندگان اصلاح طلب برای این موضوع مصاحبه گرفت و چند روزی است که صفحات خود را در حمایت از اتصال اینترنت پر می کند.

پروانه سلحشوری از جمله نمایندگان اصلاح طلب نیز چندی روزی در این حوزه فعال شد و خود را دغدغه مند موضوع اینترنت نشان داد. حتی در این حوزه اصلاح طلبان از وزیر ارتباطات خواستند که استعفا دهد.

در همین زمینه، روزنامه اصلاحات در مطلبی با عنوان «استعفا دهید!» خطاب به «محمد جواد آذری جهرمی» نوشت: « آقای وزیر ؛ با توجه به فیلترینگ ها و قطعی اینترنت در دوره شما ، این را بدانید که مردم از دولت و وزارتخانه شما به شدت گله مند هستند، پس اگر نمی توانید کاری بکنید و همش مشکلات را به گردن دیگری بی اندازید، لطفا استعفا دهید تا حداقل شخصی که مشکلات را گردن می گیرد وارد میدان کار شود.»

جالب اینجاست اصلاح طلبان با سر دادن شعار استعفا وزیر ارتباطات حتی بعد از وصل شدن اینترنت هم دست از سر این موضوع بر نمی دارند و سعی می کنند آنرا داغ نگه دارند و از سوی دیگر بیشتر فضا را التهاب آلود و چالشی کنند.

اصلاح طلبان درحالی در این فضا از یک موضوع بدیهی طرفداری و سعی کردند خود را در این حوزه فعال و حامی مردم نشان دهد که با طرفداری این جناح سیاسی بود که دولت یازدهم و دوازدهم روی کار آمد و حالا بایستی پاسخ درستی به اوضاع پیش آمده بدهند، اما این نیروهای جریان سیاسی سعی می کنند با فعالیت در حوزه های مورد نیاز مردم آنها را نسبت به اقدامات گذشته خود منحرف سازند.

متاسفانه اصلاح طلبان همواره در فضای امنیتی سعی کرده اند خود را احیا کنند. این جریان سیاسی به سبب مشکلاتی که در کشور بوجود آمده است با ریزش شدید آرا مواجه شده اما در این شرایط هم دست از اقدامات رادیکال خود بر نمی دارد و به جای پاسخگویی به مشکلات معیشتی مردم دست به سناریوسازی سیاسی می زنند.

انتهای پیام/