Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویکردهایی که می‌تواند بدون اینکه ما به واکسن برسیم شیب ابتلا را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده است و طرح شهید سلیمانی می‌تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که منحصر به فرد در جهان است.

به گزارش تيتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی»، طی سخنانی اظهار داشت: ما توانسته‌ایم از ارزش‌های اعتقادی‌مان به‌زیبایی کمک بگیریم تا آن را در ساختار و کار مدیریت یک بحران ملی مثل کرونا مداخله بدهیم و از آن تأثیرات شگفت‌انگیزی به‌دست آوریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: ساختار نظام اجتماعی ما به‌گونه‌ای است که مردم در مسائل بزرگ نقش اول را دارند، البته محور اصلی تأثیرات این قضیه در اختیار پزشکان و پرستاران و کادر وزارت بهداشت است که باعث شده است تا به امروز ما حتی یک بیمار رهاشده پشت درب بیمارستان‌ها نداشته باشیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: طرح غربالگری خانه به خانه شهید سلیمانی که محصول همکاری مشترک بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج است، نقطه اصلی این ابتکار عمل جدید است و آمارها تأییدکننده این مهم است که وقتی میان دستگاه‌های مختلف همکاری صورت می‌گیرد، ما حتماً موفقیت را تجربه می‌کنیم.

فرمانده‌کل سپاه تصریح کرد: شروع خوبی برای طرح شهید سلیمانی ثبت شده و بسیار افتخارانگیز است اما ادامه این طرح مهم‌تر است و تا زمانی که وضعیت به حال خود رها شود روند بیماری به‌سرعت شتاب و اوج می‌گیرد.

سردار سلامی با بیان اینکه "وضعیت امروز امیدبخش است و بررسی‌ها نشان می‌دهد که ما فرمول‌های غلبه را پیدا کرده‌ایم"، گفت: رویکردهایی که می‌تواند بدون اینکه ما به واکسن برسیم شیب ابتلا را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده است و طرح شهید سلیمانی می‌تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که منحصر به فرد در جهان است.

انتهای پیام/+