Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن کلاس دماوند با آخرین تجهیزات و فناوری به ناوگان شمال کشور ملحق می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیردریادار شهرام ایرانی ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش تمام فعالیت‌های خود را در عرصه ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کند و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، تجهیزات به‌روز را در ناوگان شمال و جنوب در اختیار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به عملکرد قابل‌توجه نیروی دریایی ارتش در عرصه بین‌الملل خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عضوی مؤثر در حوزه اقیانوس هند در اجلاس فرماندهان نیروی دریایی همچنین انجام تعاملات چندجانبه بین‌المللی با اجرای رزمایش‌های مرکب و مشترک با کشورهای دوست حضور فعالی دارد.

وی با بیان اینکه به زودی در ناوگان شمال ناوشکن کلاس دماوند را با آخرین فناوری آب اندازی خواهیم کرد، ادامه داد:‌ در ناوگان جنوب نیز شاهد بهره‌برداری از کلاس جماران و یک کلاس جدید از ناوشکن های بالگردبر دارای آشیانه تحت عنوان «ناو اطلاعاتی طلاییه» هستیم.

بیشتر بخوانید
فرمانده تخصص‌های دریایی نداجا: طراحی و ساخت تجهیزات دریایی در کشور بومی‌سازی شد

فرمانده تخصص‌های دریایی نداجا: آثار درخشان دفاع مقدس سبب خودباوری جوانان این‌ مرز و بوم شد

چگونه می‌توان نیروی دریایی در شأن ملت ایران ساخت؟/ راهکار تسریع در پروژه‌های بزرگ نداجا

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران همواره در تلاشند با ایران‌هراسی مانع ارتباطات بین‌المللی نیروهای نظامی ایران شوند اما نیروی دریایی به‌دلیل ساختارش فراتر در آب‌های بین‌المللی و فراتر از مرزهای داخلی خود فعالیت دارد و برای سفر ناوگروه‌های ایرانی به کشورهای همسایه و بالعکس برنامه‌هایی در دستور کار نیروی دریایی است.

امیر ایرانی با اشاره به هدف از سفر ناوگروه‌ها به کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: هدف از میزبانی ناوگروه‌های کشورهای دیگر در ایران و سفر ناوگروه‌ها به کشورهای همسایه جهت اجرای تمرین‌های رزمی مرکب و مشترک و تبادل آموزش‌ها، صدور پیام صلح و دوستی و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های چندجانبه است.

انتهای پیام/614/ش+