Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار با کارکنان وزارت اطلاعات گفت: هیچ بی‌عدالتی را برنتابید با حساسیت با بی‌عدالتی مبارزه کنید تا بی‌عدالتی ریشه‌کن شود.

رئیس‌جمهور گفت: فقر، فساد و تبعیض نباید در کشور باشد و زیبنده نظام اسلامی نیست. وزارت اطلاعات باید در کنار آسیب‌شناسی برای آسیب‌زدایی نیز پیشگیری کند.

آقای رئیسی پیش از این ۱۲ آبان در جلسه هیات دولت گفته بود، مردم شاید فقر و تنگدستی و سختی‌های معیشتی را تحمل کنند، اما فساد را نمی‌پذیرند.

حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات پیش از این ۴ مهر در دیدار دادستان تهران گفته بود، «وزارت اطلاعات برای تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر با قوه قضائیه در راستای مبارزه قاطع با فساد و تامین امنیت در کشور آماده همکاری است.»

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از این جلسه گفت: وزارت اطلاعات باید جلودار پیگیری مطالبات به حق مردم از دستگاه‌ها باشد. انقلابی اندیشیدن، انقلابی عمل کردن و تحت تاثیر سیاست‌بازان قرار نگرفتن از ویژگی‌های نیروهای وزارت اطلاعات است و به همین دلیل میدان مدیریتی وزارت اطلاعات باید دست نیروهای انقلابی باشد.

به گفته آقای رئیسی، دستگاه‌های اطلاعاتی باید دارای همگرایی، همکاری و همپوشانی با یکدیگر باشند. وزارت اطلاعات در شناخت مسائل و مشکلات پیشگام باشد و در عین ارائه راهکار‌ها تا به سرانجام رسیدن نتیجه پیگیری کنند. ما مجموعه‌ای می‌خواهیم که علاوه بر ارائه پیشنهاد تا حصول قطعی موضوع را پیگیری کند.

از زمان شروع دولت سیزدهم وزارت اطلاعات در جهت تعامل با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جلسات مشترکی را برگزار کرده است.

آخرین بار ۱۵ دی بود که دومین جلسه هم‌اندیشی مشترک بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه و معاونین هر دو دستگاه برگزار شد.