Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول مهندسی سپاه استان گلستان گفت:در راستای تدابیر مقرر شده در حیاط محوطه نمایشگاه های دائمی گرگان جهت مراسم روز اجلاسیه پارکینگی به ظرفیت 1000 خودرو احداث می شود.

به گزارش  تيترآزاد به نقل ازگلستان ما ؛ رجبعلی فرامرزی مسئول مهندسی سپاه استان گلستان  و معاون کمیته یادمان ها و بناهای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج در رابطه با آماده سازی زیرساخت های مکان برگزاری اجلاسیه ، اظهار کرد: در راستای تدابیر مقرر شده بناست تا در حیاط محوطه نمایشگاه های دائمی گرگان برای هزار خودرو پارکینگی احداث شود.

وی احداث این پارکینگ را تردد آسان برای همه مدعوین خواند وافزود: به این منظور دو دهنه پل درقسمت ورودی اتوبان جاده گرگان _ آق قلا به داخل محوطه نمایشگاه احداث شده است که به مساحت دوهکتار برای پارک خودروهای عمومی می باشد.

معاون کمیته یادمان ها و بناهای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان بیان کرد: در راستای تدابیراندیشیده شده یکصدو40 سرویس بهداشتی پیشبینی کرده ایم که با درخواست از تیپ یکم نینوا، ستاد بحران، هلال احمر و شهرداری این الزامات را دراختیار ما قرار دادند تا بتوانیم خدمات دهی خوبی در روز اجلاسیه داشته باشیم.

فرامرزی در بحث طراحی محل سایت ابراز کرد: ساخت جایگاه بالافاصله بعد از اتمام نمایشگاه مبل که امروز پایان کارآن می باشد استارت خواهد خورد واز 25 آبان تا روز اجلاسیه سالن کاملا در اختیار ماست تا ساخت، احداث، آماده سازی جایگاه را به انجام برسانیم.

معاون کمیته یادمان ها و بناها در پایان خاطرنشان کرد: در تلاشیم همه الزامات و نیازمندی ها به خوبی انجام شود تا در روز اجلاسیه فراخواندگان  سرتاسر استان بتوانند به راحتی از امکانات این مکان بهرمند شوند.

انتهای پیام/