Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسواترین حکومت امروز آمریکاست که مثل دزدان سرگردنه دنبال چپاول ملت‌های مسلمان هستند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: برادران و خواهران، بار دیگر در روز قدس به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتید و صحنه باشکوه غیرت دینی در مقابل ظلم و ستم استکبار و صهیونیسم را به رخ جهانیان کشاندید.

رژیم صهیونیستی شوم‌ترین پدیده قرن اخیر است

وی با بیان اینکه در حافظه قرن اخیر پدیده ای شوم‌تر از ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم، ادامه داد: این روند بر اساس نقشه شیطانی بود و جنایانی مانند دیر یاسین، غزه، کفر قاسم و صبرا و شتیلا و حرم ابراهیمی الخلیل و آواره نمون ملت از سرزمین خود را مرتکب شدند که در تاریخ نظیر ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاسیس این رژیم نقطه آغاز ماجراجویی‌های گسترده در خاورمیانه شده است، متذکر شد: امروز دست این رژیم در حمایت از تروریست ها علنی شده و کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده است.

لاریجانی بیان داشت: مسلمانان امروز با پدیده‌ای تبهکار به نام صهیونیسم مواجه هستند که گر چه خود را متکی به یهود کرده است اما حقیقت آن است که این مسئله فقط دستاویز و دسیسه استعماری است که قدرت‌های بزرگ در دست داشتند تا ملت‌های مسلمان را درگیر کنند چرا که یهودیان زیادی در ایران و جهان هستند که صهیونیسم‌ها را محکوم می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمانان با پدیده‌ای تبهکار به نام صهیونیسم مواجه هستند، ادامه داد: امام خمینی (ره) از این جهت که استعمارگران غده‌ای سرطانی را در منطقه‌ ایجاد کردند، فرمودند مسلمانان متحد شوند تا اسرائیل ریشه‌کن شود.

لاریجانی تصریح کرد: صهیونیست‌ها با دستاویز قرار دادن عباراتی از تورات که یهود را قومی برگزیده و خاص معرفی می‌کنند، برداشتی درست کرده‌اند که برگزیدگی قوم یهود همان قوم برتر است و به طوری این معنا را گسترش دادند و حتی ترویج کردند که برتری قوم یهود ربطی به خیر و شر و طاعت و معصیت ندارد و آنان اگر مرتکب گناه هم شوند، باز هم قوم برتر هستند.

رئیس قوه مقننه اظهار داشت: یهودیان این فکر را ترویج کردند که از نبوغی برخوردار هستند که می‌توانند دنیا را اداره کنند و حال سوال این است که این قوم برتر چند نفر هستند؟ تمام آمار‌هایی که در صد سال گذشته از آنان در دست است نشان می‌دهد که آنان بین 12 تا 15 میلیون نفر تخمین زده شده‌اند و با این عده می‌خواهند دنیا را اداره کنند!

صهیونیسم، پدیده‌ شیطانی بین‌المللی است

لاریجانی تصریح کرد: یکی دیگر از ادعای آنان این است که تمام مراکز تصمیم‌گیری در دنیا و منابع اقتصادی را باید در کنترل خود در بیاورند و به همین جهت است که صهیونیسم، پدیده‌ شیطانی بین‌المللی است و اختصاص به یک منطقه ندارد.

وی با بیان اینکه دایه صهیونیست محدود به یک جغرافیا نیست، گفت: اگر چه آنان یک بهانه دروغین درست کردند که فلسطین زادگاه اصلی یهود است ولی از ابتدای فعالیت جنبش صهیونیسم بر این اعتقاد بودند که باید دولتی با کمک یک دولت بزرگ استعماری غربی ایجاد کنیم تا توفیق یابیم.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه در سال 1917 سران صهیونیسم با صدور اعلامیه بالفور توسط وزیر خارجه انگلیس عملا کانون ملی یهود را تأسیس کردند و فعالیت آن در خاورمیانه آغاز شد، گفت: در این اعلامیه وزیر خارجه انگلیس اعلام می‌کند که بسیار خوشحالم از طرف دولت اعلی‌حضرت پادشاه انگلیس اعلامیه زیر مبنی بر موافقت با خواست صهیونیست‌ها که از طرف کابینه انگلیس به تصویب رسیده را به اطلاع سازمان ملل برسانم و بگویم دولت انگلیس تأسیس وطن ملی یهود در فلسطین را با نظر موافق تلقی می‌کند و برای رسیدن به این هدف مساعی حسنه خود را به کار می‌برد.

هدف امام راحل از تاسیس روز قدس، بیداری مسلمانان بود

لاریجانی با تاکید بر اینکه سرزمین اشغالگر قدس نمی‌تواند دستاویزی برای سلطه‌گری صهیونیست‌ها باشد، تصریح کرد: هدف امام(ره) از تأسیس روز قدس یک افشاگری بزرگ بود تا ملت‌های مسلمان بیدار شوند و دچار غفلت از یک وظیفه مهم اسلامی نشوند؛ همان طور که رهبر انقلاب هم فرمودند روز قدس روز احقاق حق و روز مبارزه با استکبار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم اسرائیل مادر تروریسم است، گفت: ما در طول تاریخ پدیده‌ و تروریسمی پلیدتر و ماجراجوتر از تروریسم صهیونیسمی نداریم چرا که هیچ جریان تروریستی یک ملت را آوارده نکرده است.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌هایی چون داعش جنایات زیادی داشته‌اند، یادآور شد: اما میلیون‌ها نفر مسلمان فلسطینی که توسط رژیم صهیونیستی آواره شدند در کارنامه هیچ گروه تروریستی نیست و صهیونیسم خشونت‌بارترین روش‌های تروریستی را به کار می‌برد.

اسرائیل بدخیم‌ترین تروریست در طول تاریخ است

لاریجانی با تاکید بر اینکه اسرائیل بدخیم‌ترین تروریست در طول تاریخ است، اظهار داشت: از آغاز سرپرستی انگلیس بر فلسطین ساختار سازمانی تروریستی در آنجا آغاز شد و داعش از نسخه تروریسم صهیونیستی گرته‌برداری می‌کند.

آمریکا طرفدار مادر تروریسم است

وی با اشاره به اینکه تروریسم اسرائیل در مرزهای بیرونی هم نمود دارد و شهدای هسته‌ای ما در سال‌های گذشته نمونه‌ای از اقدامات تروریستی در خارج مرزها هستند، اظهار داشت: آمریکا هیچ‌گاه بحث حقوق‌بشر را در مورد رژیم صهیونیستی مطرح نکرد و حتی می‌گوید امنیت اسرائیل امنیت آمریکا است و باید به آنان گفت که نه تنها شما طرفدار تروریسم بلکه طرفدار مادر تروریسم هستید.

لاریجانی با بیان اینکه حمایت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی در حالی است که آنان ملت ما را که از پس از انقلاب همواره در حال مبارزه با تروریست بوده است را به حمایت از تروریست متهم کرده‌اند، متذکر شد: ما 17 هزار شهید ترور داریم و امروز این آمریکایی‌ها هستند که نام منافقین را از لیست تروریست‌ها حذف کردند و حتی امروز از جبهه‌‌النصره در سوریه حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به تشویق سعودی‌ها از آمریکا برای حمله به ایران گفت: این یک فضاحت برای آمریکاست که در تبلیغات انتخاباتی‌شان بارها رژیم سعودی را حامی تروریست دانسته ولی امروز از این رژیم قبیله‌ای حمایت می‌کنند و این روزها شاهد بودیم که خیلی دموکراتیک در این کشور قدرت را تغییر دادند.

رسواترین حکومت امروز آمریکاست

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه آمریکایی‌ها مثل دزدان سرگردنه دنبال چپاول ملت‌های مسلمان هستند، تصریح کرد: رسوا ترین حکومت امروز حکومت آمریکا است که بی‌پروا با هر حکومت قبیله‌ای می‌سازد تا اموال آنها را بگیرد و حالا ملت ایران حق دارد که هر چه فریاد دارد به سر آمریکا می‌زند.

لاریجانی با اشاره به اقدام موشکی سپاه در هدف قرار دادن مواضع تروریست ها اظهار داشت: ما در داخل و خارج از کشور تروریست‌ها را دنبال می‌کنیم و عملیات موشکی سپاه تنها گوشه‌ای از این اقتدار بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران ملتی انقلابی، غیرتمند و با رهبری هوشمند و با صلابت است و در پیگیری اهداف انقلاب اسلامی با جدیت و قاطعیت عمل می کند و همچنین پاسخ اقدامات سنا و کنگره آمریکا را علیه ملت ایران می‌دهیم.

سخنرانی علی لاریجانی در راهپیمایی روز جهانی قدس

انتهای پیام/