Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مجید محتشمی گفت: آنچه که نقطه ضعف روحانی می‌تواند قلمداد شود، موضوع اقتصادی و ضعف در تکمیل در منظومه فکری برای اداره داخلی کشور است.

به گزارش تیترآزاد، مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ویژگی وزرای دولت دوازدهم از نظر اصلاح‌طلبان اظهار داشت: کابینه‌ای با ترکیب جوانان و میانسالان یا به عبارت دیگر جوانان و افراد باتجربه، مطالبه اصلاح‌طلبان از روحانی است.

وی افزود: استفاده ازکسانی که طی 37 سال گذشته مدیر بودند و خنثی عمل کردند و خلاقیت و ابتکاری برای کارهای خودشان نداشتند، برای روحانی مفید نیست.

دبیر کل حزب آزادی گفت: روحانی دردولت دوازدهم باید طوری عمل کند به که بتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد و طوری عمل کند که آبروی مجموعه اصلاح‌طلبان و اعتدال را در کشور نهادینه کند تا در انتخابات 1400 هم نتیجه خوبی بگیریم.

محتشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "تغییرات در کدام وزارتخانه‌ها الزامی است؟" عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مناطق آزاد، وزاتخانه‌های اقتصاد، آموزش و پرورش، علوم، و حتی وزارت جهاد و کشاورزی.

وی تصریح کرد: هر چند محمود حجتی در وزارت جهاد و کشاورزی عملکرد خوبی داشته، ولی افزایش سن آقای حجتی ایجاب می‌کند که این وزارتخانه هم دستخوش تغییرات شود.

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه ایجاد تغییرات در سازمان محیط زیست و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم لازم است اظهار داشت: هرچند ربیعی تاثیرات مثبتی در وزارت کار داشته اما بخش عمده‌ای از مطالبات مردم به موضوع رفاه، تامین اجتماعی و تغییر و تحول نظام سلامت بازمی‌گردد و آقای روحانی از طریق کار روی این وزارتخانه می‌تواند بخش عمده‌ای از مطالبات مردم را پاسخ دهد.

محتشمی در خصوص مهم‌ترین نقطه ضعف دولت یازدهم گفت: آنچه که نقطه ضعف روحانی می‌تواند قلمداد شود، موضوع اقتصادی و ضعف در تکمیل در منظومه فکری برای اداره داخلی کشور است.

وی ادامه داد: اقتصاد و زیرساخت‌های جامعه باید در منظومه فکری آقای روحانی لحاظ شود و روحانی باید تلاش کند از کادر جوان‌تر و با شجاعت و جسارت بیشتری در عرصه اقتصادی و حتی فرهنگی و ورزشی استفاده کند و این پاشنه آشیل دولت روحانی است.

انتهای پیام/