Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که به بهانه فروش آپارتمان در زاهدان ۱۳ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از روابط نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در مردادماه سال 92 از فردی 3 واحد مسکونی به مبلغ 4 میلیارد و 300 میلیون ریال به صورت پیش فروش خریداری کرده ولی پس از گذشت حدود 4 سال هیچ اقدامی جهت تحویل واحدهای آپارتمانی از سوی فروشنده صورت نگرفته، بررسی موضوع توسط پلیس آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان جهت بررسی موضوع وارد عمل شده و با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته دریافتند که متهم اقدام به احداث مجتمع مسکونی 11 واحد آپارتمانی نموده و همه واحدها را به صورت پیش فروش به افراد واگذار و مجدداً همه واحدها را به صورت 6 دانگ به افراد دیگری فروخته است.

وی بیان کرد: با توجه به احتمال فرار متهم بلافاصله ماموران وارد عمل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات پلیسی وی را در زاهدان دستگیر کردند.

ملاشاهی افزود: متهم دستگیر شده در اظهارات خود به کلاهبرداری از 5 نفر به مبلغ 13 میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/