Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ساعاتی پیش یک مورد تیراندازی در مترو شهرری روی داد و در حال حاضر درب های مترو در این ایستگاه بسته شده است.

به گزارش تیترآزاد، تیراندازی در مترو شهر ریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی قبل در اثر درگیری در مترو شهرری صدای تیراندازی شنیده شد.

منشاء این صدا هنوز مشخص نیست.

طبق اظهارات مردم حاضر در محل صدای ۳ گلوله شنیده شده است.

بر اثر این تیراندازی، در حال حاضر درب قطار مترو برای حفظ امنیت مسافران بسته شده است.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، درگیری و نزاع در مترو شهرری سبب بر هم زدن اوضاع مترو شد.

در این درگیری یک فرد که ر حال عادی نداشته است، با «قمه» به یک روحانی حاضر در مترو شهرری حمله می کند و به وی ضربه می زند.

یکی از افراد حاضر در صحنه برای کمک به روحانی وارد صحنه می شود که مهاجم، به وی نیز ضربه می زند و او را مصدوم می کند.

هم اکنون نیروهای پلیس در محل حاضر هستند و امنیت به طور کامل برقرار است.

همچنین احسان مقدم مدیر روابط عمومی مترو تهران در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران جوان با تایید خبر فوق اعلام کرد که هم اکنون درب های مترو شهر ری بسته شده و مسافران نمی توانند وارد این ایستگاه شوند.

حضور تیم‌های بررسی صحنه جرم آگاهی در محل حادثه مترو شهرری

در حال حاضر تیم‌های بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کرده اند. عامل این حادثه که به شدت مجروح شده بود در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرگ ضارب تایید شد

حسینی دادستان شهرری لحظاتی قبل مرگ ضارب حادثه مترو شهرری را تایید کرد.

تشریح ماجرا از زبان پلیس

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ یعقوبی معاون عملیات نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه امروز متروی شهرری گفت: ساعت10:46 صبح امروز(شنبه 24 تیرماه) فردی حدودا 40 ساله که حالت عادی نداشته؛ با پوششی نامناسب به دو شهروند حمله می کند که با واکنش سریع عوامل پلیس حاضر در محل رو برو می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدامات فیزیکی پلیس موثر واقع نشد و مهاجم به دستورات ماموران عمل نکرد؛ ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای ضارب را مورد هدف قرار دادند که وی در حال اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.

معاون عملیان نیروی انتظامی تهران افزود: این حادثه 3 زخمی داشت که 2 نفر از آن ها به صورت سرپایی مداوا شدند و نفر سوم در بیمارستان به سر می برد.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت مترو در حالت عادی است و مسافران در حال رفت وآمد در ایستگاه هستند.

مشکلی در پذیرش مسافر ایستگاه مترو شهرری وجود ندارد

احسان مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به دلیل امنیت مسافران در ایستگاه مترو شهرری، پس از وقوع این حادثه درب‌های ایستگاه بسته شده و قطاری در ایستگاه توقف نداشته است.

وی افزود: دقایقی پس از وقوع حادثه و کنترل توسط نیروهای امنیتی، درب های ایستگاه مترو شهرری بازگشایی شده و در حال حاضر مشکلی در تردد قطارها و پذیرش مسافران در این ایستگاه وجود ندارد.

مسئله امنیتی در متروی شهرری نداشتیم

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه متروی شهرری گفت: این حادثه در ساعت 10:35 دقیقه در متروی شهر ری به وقوع پیوست.

وی افزود: فردی سه نفر را مضروب کرد که یک نفر از آنها روحانی بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری علت وقوع این حادثه هستیم و گفته‌های شاهدان عینی را بررسی می‌کنیم.

این مقام ارشد پلیس پایتخت با تأکید بر این مطلب که هیچ مسئله امنیتی در کار نبوده، اعلام کرد: وقتی که این اتفاق افتاد، مأموران حاضر در ایستگاه به شخص ضارب تذکر دادند، اما این فرد به مأمور انتظامی حمله‌ور شد که مأمور ما به مقداری جزئی زحمی شد.

وی گفت: با توجه به وضعیتی که فرد مضروب در مترو ایجاد کرده بود و عدم توجه به اخطار پلیس، به وی تیراندازی شد و فرد ضارب در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سردار ساجدی نیا با اعلام این مطلب که پلیس اجازه نمی‌دهد که امنیت مردم به خطر بیفتد، اظهار داشت: مردم بدانند که فرزندانشان در نیروی انتظامی در راستای حفظ و امنیت آنان با تمام توان تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت مجروحان این حادثه گفت: 2 نفر از مجروحان به صورت سرپایی درمان و مرخص شده‌اند و نفر سوم که روحانی بوده نیز حالش رو به بهبود بوده و در حال ترخیص است.