Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو سابق حزب اعتماد ملی گفت: دستگاه ها و نهاد های بالا دستی باید با هماهنگی درون سازمانی شخص رهبری را محور قرار دهند، اینجا است که کشور مستحکم و به دور از چشم طمع دشمن می تواند به موفقیت دست پیدا کنند.

به گزارش تیترآزاد به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی آیتی عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت و گو با انقلاب نیوز،درباره حال امروز برجام گفت: نوسانات مختلفی در دولت های قبلی و دولت فعلی امروز ما را مجبور به امضای تعهدنامه ای کرد که برجام نام گرفت که خیلی شبیه به 598 سازمان ملل است. توافق برجام یک معاهده برد-برد نبود و نقطه اجباری بود که به ما تحمیل شد، چرا که آنها متوجه این شده بودند که ایران را با گزینه نظامی نمی توان تهدید کرد.


وی اظهار داشت: همان چیزی که مقام معظم رهبری از برجام پیش بینی کرده بودند اتفاق افتاد که ایشان در جایی فرموده بودند" ما به امریکایی های اعتماد نداریم و می دانیم که بدعهدی می کنند". بسیاری از تعهدات در سطح بین المللی وجود دارد که اروپایی ها و امریکایی ها زیر آن زدند که برجام نیز مثل آنها به این مشکل گرفتار شد.



آیتی افزود: رهبری مدام این هشدار را می داد که با سوابقی که از امریکا مشخص است نباید به آنها اعتماد داشت، برجام به نتایجی که ما میخواستیم نرسیده است و از آن ناراضی هستیم، بعد از گذشت دوسال منتظر این بودیم که درهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ...باز شود تا با رونق اقتصادی و همچنین استفاده از حقوق مسلم خود در سازمان ملل و حقوق بشر احقاق حق کنیم، اما امروز شاهد آن هستیم که در همه جای این موضوعات به بن بست رسیده ایم.



نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در ادامه افزود: محدودیت های تجاری و اقتصادی در زمینه واردات و صادرات از گذشته بیشتر شده است و همین محدودیت ها باعث شده که کشور ما همچنان در بلک لیست های تجاری دنیا قرار داشته باشد. کار به جایی رسیده است که حتی به دانشجویان ما اجازه این را نمی دهند که در علوم لازمه ما در کشورهای دیگر تحصیل کنند!

وی با تاکید بر اینکه از حاصل برجام ناراضی هستیم تصریح کرد: ما در مقابله با مثلث شیطانی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که همواره به دنبال بر اندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند باید با هوشمندی و بصیرت عمل کنیم، و در قضیه برجام موضع ما موضع مقابله و برخورد با طرفی است که در مقابل ما در میز مذاکره نشسته است.



وی در پاسخ به این سوال که مسئولین ما در مقابله با رفتار امریکایی ها باید چه کاری را انجام دهند بیان داشت: دستگاه ها و نهاد های بالا دستی باید با هماهنگی درون سازمانی و درون گروهی تصمیم گیری کنند و این موضوعات را در حضور مقام معظم رهبری به چالش بکشانند و شخص ایشان را محور قرار دهند، اینجا است که کشور مستحکم و به دور از چشم طمع دشمن می تواند به موفقیت دست پیدا کنند.

انتهای پیام/