Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

انتشار ویدئویی از یک گفتگوی صمیمی با مردم و واکنش آنها به حدیثی از امام رضا(ع) در خصوص عید غدیر موجب شد این ویدئو بارها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود.

به گزارش تیترآزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرصت‌های فضای مجازی موجب شده است تا گروه‌های هنری و خلاق در گفتگوهایی بی واسطه و صمیمی با مردم سوژه‌هایی تکان دهنده و قابل تامل را با آنها به اشتراک بگذارند، و واکنش‌های آنان را نسبت به این سوژه‌ها بسنجند.

این مدل از گفتگوی صمیمی پس از چندی، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و گروه‌های تولیدی به مناسبت‌های مختلف به سراغ سوژه‌های خاص رفتند تا در بین مردم تلنگری ایجاد کنند.

غدیر و البته حدیثی زیبا از امام رضا (ع) در خصوص این روز مهم و بزرگ برای مذهب تشیع سوژه ای بود که واکنش‌های دیدنی از مردم را به همراه داشت، حدیثی که امام رضا (ع) در آن می فرمایند:" به درستی که در روز غدیر خداوند از هر زن و مرد مومن گناهان 60 سال ایشان را می آمرزد و دو برابر آنچه در ماه رمضان و شب قدر و شب فطر از آتش دوزخ آزاد کرده، آزاد می‌کند".

به هجدهم ذی الحجه بزرگترین عید شیعیان، واضح‌ترین جریان تاریخی و مستندترین مساله تاریخ اسلام نزدیک می شویم، روزی که سندی ماندگار بر مهمترین مساله دینی یعنی امامت است، اما دشمن سالهاست در صدد خاموش کردن این سند است و برای زیر سوال بردن غدیر دست و پا زده می‌زند زیرا به خوبی می داند اگر غدیر به مردم دنیا شناسانده شود، مذهب تشیع جهان را فراخواهد گرفت.

شیعیان امیرالمومنین (ع) برای روز غدیر ارزش و اهمیت ویژه ای قائلند اما همه شیعیان نه تنها در این روز بلکه در تمامی عمر خود مکلف به تببین ابعاد مختلف غدیر خواهند بود.

فیلمی که در ادامه خواهید دید واکنش دیدنی مردم به جمله ای است که تا به حال نشنیده اند، دقایق پایانی این فیلم شگفتی مصاحبه شوندگان را به نمایش می گذارد.

دانلود