Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

زهرا نعمتی که در مسابقات تیرو کمان قهرمانی جهان موفق به کسب مدال طلای ریکرو انفرادی شد، این مدال را به خانواده شهید حججی تقدیم کرد.


به گزارش تیترآزاد به نقل ازروابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، زهرا نعمتی در بازگشت از محل برگزاری مسابقات تیر و کمان معلولان قهرمانی جهان در چین گفت: امنیتی که امروز در کشور ما حکم فرماست، مدیون از خودگذشتگی شهدا و خانواده های آنهاست و می خواستم با این اقدام از زحمات این شهدای گرانقدر و نیز ایثار و گذشت خانواده های گرامی آنها قدردانی کنم.

نعمتی تصریح کرد: به همین خاطر مدال مسابقات قهرمانی جهان را به خانواده ی شهدای مدافع حرم به ویژه خانواده شهید محسن حججی تقدیم می کنم.

زهرا نعمتی در جریان رقابت های قهرمانی جهان تیر وکمان که به میزبانی چین برگزار شد، به یک نشان طلا در ریکرو انفرادی زنان و یک نشان برنز در رقابت های میکس تیمی دست یافت.

تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با کسب ۵ نشان رنگارنگ، بامداد امروز، سه شنبه، به میهن بازگشت.

انتهای پیام/