Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی از بسیجیان و مسئولان سپاه‌های کرمانشاه و ایلام خواست از تمام امکانات بسیج برای کاهش آلام مردم و کمک‌رسانی به حادثه دید‌گان زمین‌لرزه استان‌های غربی کشور استفاده کنند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در استان‌های غربی کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: خبر جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیز در استان های غربی کشور موجب تأثر و تألم خاطر همگان شده است. اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه از تمام بسیجیان استان‌های کرمانشاه و ایلام می‌خواهم پیرو دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت‌های بسیج در این استان‌ها برای کاهش آلام مردم استفاده نمایند.

شایسته است مسئولین محترم بسیج در این استان ها همانگونه که از ساعات اولیه حادثه در صدد کمک رسانی بر آمده اند، بر تلاش های خود جهت خدمات رسانی به افرادی که از این حادثه دچار مشکل شده اند بیافزایند.

غلامحسین غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/