Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ثبت‎نام در آزمون استخدامی شرکت‎های تابعه وزارت نفت از امروز (پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه) آغاز شد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته وزیر نفت از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در نیمه دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: ثبت نام برای این آزمون طی هفته جاری آغاز می‌شود.

بیژن زنگنه درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت گفت: صنعت نفت علیرغم واگذاری همه پتروشیمی‌ها و بیشتر پالایشگاه‌ها، در سال 1392با تراکم نیروی انسانی و افزایش چشمگیر تعداد نیروهای آن نسبت به سال1384 روبرو بود و از همین جهت در چهار سال گذشته از جذب نیروی جدید خودداری شد. این درحالی است که متاسفانه بیشتر نیروهای اضافه شده به صنعت نفت در گروه‌های شغلی مربوط به فعالیت‌های پشتیبانی عمومی هستند.

وی ادامه داد: از طرفی آخرین آزمون منسجمی که در سطح صنعت نفت برای استخدام برگزار شد، مربوط به اردیبهشت سال 1392 بود که در آن آزمون نیز به دلایل ساختار طراحی شده برای آن، این صنعت تا حد زیادی از جذب نیروهای ممتاز محروم شد و از طرفی سالانه با بازنشستگی تعدادی از نیروهای متخصص خود روبرو است و این بدان معنی است که علیرغم تراکم نیروی انسانی، در طی سال‌های آینده در برخی از بخش‌های تخصصی با کمبود نیروی انسانی مواجه می شود.

پیرو آگهی استخدام منتشر شده برای استخدام در شرکت‎های تابعه وزارت نفت، فرایند ثبت‎نام از امروز آغاز شده است و متقاضیان می‎توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir نسبت به ثبت‎نام در آزمون استخدامی اقدام کنند.

وزارت نفت با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی بر آن است 2 هزار و 300 نفر مشتمل بر هزار 50 نفر با حداقل چهار سال سابقه کار مرتبط در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه و هزار و 250 نفر از فارغ‎التحصیلان برتر دانشگاه‎ها را با شرایط مشخصی که پیش از این اعلام شده است، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش استخدام کند.

متقاضیان دارای شرایط تا اول آذرماه امسال فرصت دارند در این آزمون استخدامی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/