Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیه مسئولین باید به پاس جانفشانی‌های‌ مردم که در سایه پیروی از رهبر فرزانه، کشور امن و آرامی را رقم زدند نهایت تلاش‌شان را برای رفاه و آرامش هم‌وطنان در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ در واکنش به آشوب‌های اخیر در کشور اظهار کرد: اعتراض و بیان خواسته‌ها حق مردم شریف است و کسی منکر این موضوع نیست.

وی با بیان اینکه کلیه مسئولین باید به پاس جانفشانی‌های‌ مردم که در سایه پیروی از رهبر فرزانه، کشور امن و آرامی را رقم زدند نهایت تلاش‌شان را برای رفاه و آرامش هم‌وطنان در دستور کار خود قرار دهند افزود: مسئولان با فراهم ساختن حقوق مردم باعث حفظ وحدت می‌شوند.

اجازه نمی دهیم وحدت و ولایت‌مداری کشور عزیزمان خدشه دار شود

ربیعی تاکید کرد: این نکته را نباید از یاد ببریم که هر اعتراضی باید در چارچوب قانون مطرح شود و این را بدانیم هرگونه تخریب و وارد کردن خسارت به اموال عمومی و بیت المال اشتباه و نادرست است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی حفظ آرامش کشور را بر همگان لازم و ضروری دانست و گفت: باید مردم و مسئولان برای حفظ این آرامش که به بهای خون هزاران شهید فراهم شده است کوشا باشند و اجازه ندهند دشمن در این موارد سوءاستفاده داشته باشد.

ربیعی یادآور شد: نباید اجازه دهیم استعمارگران و مزدوران آمریکایی و بیگانگان در کشور عزیزمان رخنه کنند و با این ناآرامی‌ها درصدد تحقق اهداف شوم خود باشند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دخالت بیگانگان در آشوب‌های اخیر کشور تاکید کرد: مسائل داخلی ایران ربطی به بیگانگان ندارد و خود ایران آن‌ها را حل می‌کند.

وی در انتها گفت: باید با حفظ اتحاد و بیان حقوق در کمال آرامش و در چارچوب قانون راه نفوذ دشمن را بست و اجازه نداد خدشه‌ای به اتحاد مردم ولایتمدار کشور جمهوری اسلامی ایران وارد گردد.

انتهای پیام/