Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بیش از 8000 کیلومتر مرزهای ابی و خاکی کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند اظهارداشت: کشور ما به دلیل دارا بودن از مرزهای خاکی و آبی که وسعت هر دو این مرزها به بیش از 8000 کیلومتر می رسد به یاری نیروهای نظامی و امنیتی کشور از امنیت بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نظر دارد در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به برخی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در سال های پس از پهلوی اشاره داشته باشد. در این مطلب عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس امنیتی را روایت می کند که تا پیش از سال 57 و در نظام شاهنشاهی، بارها و بارها بخش های مختلفی از کشور به بیگانگان واگذار و یا در نمونه ای آشکار حق کاپیتولاسیون را به شهروندان آمریکایی داده می شد. اما امروز نه تنها ایران امنیت خود بلکه امنیت سایر کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه را نیز تامین کرده است.

ولی‌الله نانواکناری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص دستاوردهای امنیتی انقلاب برای کشور اظهارداشت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب برای ایران هشت سال دفاع مقدس در جنگ نابرابر میان ایران و عراق بوده است؛ در این جنگ ایران نه تنها با کشور عراق بلکه با هشتاد کشور که به طور رسمی و غیر رسمی عراق را پیتیبانی می کردند درگیر بوده است.

وی ادامه داد: ملت غیور ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر با هشتاد کشور به صورت رسمی و غیر رسمی درگیر بوده است که در هیچ کجای دنیا چنین موردی پیدا نمی شود یک کشوری که تازه در آن انقلاب شده و هنوز قوای نظامی آنچنانی ندارد بتواند هشت سال با تمام ابر قدرت های دنیا در تقابل باشد و از کشور خود دفاع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بیش از 8000 کیلومتر مرزهای ابی و خاکی کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند اظهارداشت: کشور ما به دلیل دارا بودن از مرزهای خاکی و آبی که وسعت هر دو این مرزها به بیش از 8000 کیلومتر می رسد به یاری نیروهای نظامی و امنیتی کشور از امنیت بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار است .

نانواکناری بر همین اساس اضافه کرد: تامین امنیت 8000 کیلومتر مرز در کشور امر ساده ای نیست چرا که تمام نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی به صورت شبانه روزی و مداوم در حال رصد مرزهای آبی و خاکی کشور هستند تا هیچ تهدیدی متوجه کشور نشود.

وی با بیان اینکه ایران جزو کشور های برتر جهان در حوزه امنیتی داخلی و خارجی می باشد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کشور ایران به دلیل حساسیت هایی که در منطقه دارد و بسیاری از کشور های غربی درصدد براندازی این کشور هستند؛ اما ایران در حوزه امنیت داخلی و خارجی جزو کشور های برتر و مقام اول در حوزه امنیتی است.

انتهای پیام/