Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون طرح توسعه آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: طرح آبرسانی به شهرهای آزادشهر و نگین شهر با حفر ۴ حلقه چاه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، داود گیلک عصر امروز در مراسم متمرکز پروژه‌های هفته دولت در آزادشهر اظهار داشت: از تعداد 4 حلقه چاه آب, 3 حلقه چاه آب در آزادشهر و یک حلقه چاه آب در نگین‌شهر حفر شده و برای تامین آب شهرهای دلند, رامیان, آزادشهر و خان‌ببین با حفر 3 حلقه چاه دیگر, تامین آب پایدار خواهد شد.

وی افزود: طرح آبرسانی به شهرهای رامیان, دلند, نوده خاندوز, خان ببین, آزادشهر از سال 85 آغاز شده و تا افق 1415 باید برای جمعیت 187 هزار نفری, 650 لیتر بر ثانیه آب تولید شود.

معاون طرح و توسعه آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: در این طرح 13 حلقه چاه حفر خواهد شد ضمن اینکه از سد رامیان و منابع آب زیرزمینی هم با اعتبار 114 میلیارد تومان استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: برای استفاده از منابع آب‌زیرزمینی در تامین آب این شهرها, نیاز به 20 میلیارد تومان اعتبار است.

15 پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار 3.5 میلیارد تومان در آزادشهر به بهره‌برداری رسید

مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار داشت: 15 پروژه در حوزه جهاد کشاورزی در شهرستان آزادشهر شامل کشت گیاهان دارویی و درختان مثمر در اراضی شیبدار , جاده بین مزارع و از این تعداد 8 پروژه در حوزه افزایش بهره‌وری و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار است.

وی افزود: خط انتقال آب به طول 7.5 کیلومتر برای آبرسانی انجام شده و امسال اصلاح 10 کیلومتر از خطوط انتقال فرسوده در دست اجرا است.

انتهای پیام/