Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حدود چهار سال است که آب شرب منبع نگین شهر شهرستان آزادشهر سر می رود و هیچ مسئولی به آن اهمیت نمی دهد.

 به گزارش تیتر آزاد، با وجود کم آبی کشور و تبلیغات گسترده‌ی رسانه ای مسئولان کشور در فضای حقیقی و مجازی و تاکید بر جلوگیری از هدر رفت آب، منبع آب نگین شهر شهرستان آزادشهر به علت نداشتن رله کنترل سطح مایعات یا همان فلوتر، آب زیادی را هدر می دهد. نکته جالب در خصوص این شهر، نصب بنر [آب هست ولی کم است] در خیابان اصلی این شهر می باشد.

IMG 0400

به گفته مردم نگین شهر، این منبع از انتهای شب تا صبح که مردم استفاده کمتری از آب دارند، به علت نداشتن فلوتر سر ریز می کند. مردم نگین شهر و بخصوص امام جمعه این شهر بارها در خصوص اصلاح این منبع به مسئولان شهر و شهرستان تذکر داده اند، اما این تذکرها با واکنش مناسبی از سوی مسئولان شهرستان همراه نشده است.

مردم این شهر، هدر رفت آب از منبع را به بیش از ۴ سال تخمین می زنند. یکی از ساکنین نگین شهر در گفتگو با خبرنگار ما از مسئولان شهرستان آزادشهر در خصوص بی توجهی به بیت المال گلایه کرد و علاوه بر تاکیده به هدر رفت ۴ ساله آب ، از زنگ زدن منبع آب این شهر به علت سر ریز شدن آب و عدم اقدام مناسب برای جلوگیری از پوسیدگی آن خبر داد. 

سوال مردم از مسئولان شهرستان آزادشهر این است، آیا کشور ما با کم آبی مواجه است!!؟؟ اگر اینچنین است، چرا بعد از گذشت ۴ سال و هدر رفت میلیونها متر مکعب آب، هیچ مسئولی قدمی برای اصلاح منبع آب این شهر بر نداشته است!؟ 

مسئولانی که مدعی خدمت به مردم می باشند و در همه‌ی سخنان خود دم از خدمت به مردم می زنند، چرا نسبت به این دغدغه و درخواست مردم که برای حفظ منابع آبی کشور است، پاسخ مناسبی نمی دهند. 

IMG 0399

متاسفانه باید اینگونه نتیجه گرفت که، دغدغه اصلی مسئولان آزادشهر بجای خدمت به مردم، گماردن نیروهای خود در پست های کلیدی ادارات می باشد. و هیچ کاری انجام نمی شود مگر آنکه علت سیاسی‌ای داشته باشد. 

قابل توجه است بدانید؛ سیاسی کاری مسئولان آزادشهر زبان زد مردم استان بوده و همواره از آزادشهر به عنوان یک شهر سیاست زده یاد شده است.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در روز معارفه در جمع خبرنگاران گفت: سیاسی کاری در آزادشهر یک خیانت بزرگ است، و بنده آمده ام تا با فعالیتهای عمرانی این شهرستان را به زینت شهرستانهای استان تبدیل کنم.

سوال ما از فرماندار آزادشهر این است، آیا بعد از گذشت ۶ ماه، هنوز با مشکلات شهرستان آشنا نشده اید و آیا از کم آبی کشور اطلاع ندارید! چگونه می شود که در اداره زیر مجموعه شما آب شرب زیادی هدر می رود و شما واکنشی نسبت به آن ندارید، در حالی که خبر این هدر رفت بارها رسانه ای شده و امام جمعه این شهر نیز بارها آن را از تریبون نماز جمعه و حتی در جلسات خصوصی با شما بیان نموده است!؟

همچنین سوال از نماینده شهرستان آزادشهر در مجلس شورای اسلامی این است، آیا بعد از گذشت ۲ سال خدمت، متوجه درخواست مردم نگین شهر که درخواستی انسان دوستانه و خداپسندانه است و به نفع منابع آبی کشور است، مطلع نشده اید!؟

لازم به ذکر است که بدانیم، قیمت فلوتر در بازار از ۷۰۰ هزار تومان تا حدود ۵ میلیونمی باشد و اگر دلسوزی‌ای در مدیریت شهرستان وجود داشت، میلیونها متر مکعب از منابع آبی کشور به راحتی و بخاطر ۷۰۰ هزار تومان به هدر نمی رفت.

انتهای پیام/