Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

چند مدتی است که در جلسات شورای اداری شهرستان آزادشهر، به ائمه جمعه شهرستان بی احترامی می شود و این موضوع باعث ناراحتی مردم انقلابی شهرستان آزادشهر شده است.

به گزارش تیتر آزاد، بسیاری از مردم انقلابی آزادشهر در تماسهای تلفنی، فضای مجازی و چهره به چهره از بی حرمتی مسئولین آزادشهر به ائمه جمعه این شهرستان در جلسات شورای اداری احساس ناراحتی و انزجار کردند.

در بررسی موضوع ابتدا باید جلسات شورای اداری را مورد بررسی قرار دهیم.

جلسات شورای اداری هر ماه با حضور مسئولین و ائمه جمعه شهرستان برگزار می شود. در این جلسات، مسئولین اجرایی به گزارش عملکرد و بررسی برنامه های آینده می پردازند و معمولا در ابتدای جلسه امام جمعه شهرستان نکته، نظرات خود را نسبت به وضعیت شهرستان بیان کرده و درخواست های مردم از مسئولین را به آنها ابلاغ می کند.

چند مدتی است در جلسات شورای اداری شهرستان آزادشهر ، ائمه جمعه ندید گرفته می شوند و به آنها زمانی برای بیان نظرات خود و اعلام درخواست های مردم داده نمی شود.

این بی احترامی در ماه های گذشته با قرار دادن اسم ائمه جمعه در آخر لیست مسئولین برای صحبت کردن، زمانی که برخی از مسئولین رفته اند و مابقی نیز در حال آماده شدن برای خروج از جلسه می باشند و دادن زمانی اندک، شروع شد تا اینکه در این ماه ائمه جمعه کلا از لیست سخنرانان حذف شدند تا حضور آنها در جلسه به عنوان مهمان تشریفاتی تلقی شود.

دهن کجی بزرگتر مسئولین اجرایی آزادشهر به جایگاه نمایندگان ولی فقیه در شهرستان، عدم دعوت از این بزرگان در روز تخصیص بوجه های فرهنگی، مذهبی بود.

در این ماه از شورای اداری، تخصیصات بودجه فرهنگی-مذهبی شهرستان اعلام شد که در آن هیچ بودجه ای برای نهادهای فرهنگی،مذهبی و تشکلهای مذهبی در نظر نگرفته بودند . تقسیمات بودجه ای که بدون حضور ائمه جمعه انجام شده بود.

امام جمعه آزاشهر در اعتراض به این حرکت زشت مسئولین اجرایی شهرستان در روز سه شنبه که جلسه شورای اداری برگزار شد، از فرماندار آزادشهر درخواست زمانی برای سخنرانی کرد، اما فرماندار در ابتدا اعلام کرد که نیازی به این کار نیست. اما با اسرار امام جمعه آزادشهر و دیگر ائمه جمعه شهرستان، در آخر جلسه ۲ دقیقه زمان به وی داده شد.

متاسفانه رفتار نماینده عالی دولت در آزادشهر نسبت به نمایندگان ولی فقیه در شهرستان آزادشهر، رفتاری زننده و بدور از ادب می باشد. رفتاری که باعث برافروخته شدن احساسات مردم انقلابی آزادشهر شده است.

 اینکه فرمانداری بدون هماهنگی با نماینده حاکم اسلامی، بودجه فرهنگی، مذهبی را تقسیم کند، کار غلطی است و اینکه به نماینده ولی فقیه اجازه اظهار نظر ندهد، کار بسیار زشت و زننده و غلط تر از کار قبلی اوست.

نکته قابل توجه دیگر، نامه سرگشاده چند تن از دنباله روهای جدایی دین از سیاست به ائمه جمعه شهرستان آزادشهر، بعد از این ماجرا بود.

نامه ‌ی سر گشاده ای از یک کفدار گر سیاسی دنباله روی خط آمد نیوز و از فعالان فتنه ۸۸ شهرستان آزادشهر، با لحنی تند و زننده نسبت به ائمه جمعه و نامه ای سرگشاده دیگر از روباه صفتان سکولار با متنی مودبانه اما مداخله جویانه، که ائمه جمعه را از دخالت در امور اجرایی منع می کند.

در پاسخ به این غربگرایان سکولار باید گفت، دین اسلام دینی عبادی، اجتماعی، اقتصادی ، ... و سیاسی است و ائمه جمعه نیز نماینده حاکم اسلامی می باشند. حاکمی که حکم مسئول اجرایی کشور را تایید کرده و وی را برای بر عهده گرفتن چهار ساله مسئولیت اجرایی کشور تنفیذ اختیار می کند.

همچنین این دنباله روهای جدایی دین از سیاست باید بدانند، در کشوری زندگی می کنند که مردم آن مسلمان هستند و بارها با حضور در مراسمات ملی و مذهبی، وفاداری خود به این نظام و اسلام را نشان داده اند. یوم ا... ۹ دی سال ۸۸ ، یکی از بارزترین اعلام این وفاداری ها بود. روزی که منافقین و معاندین و دنباله روهای تفکر جدایی دین از سیاست با پشتیبانی استکبار جهانی برای براندازی نظام اقدام کردند و با مشت محکم مردم مواجه شدند.

از مسئولین استان انتظار می رود در برخورد با این بی ادبی های سیاسی و دهن کجی ها به نظام مقدس اسلامی برخورد قاطع ای داشته باشند.

داستانی پند آموز
(یک روز فردی به پسرخاله خود گفت، اگر قصد داری برای مردم مسلمان فعالیت عمرانی انجام دهی، باید ابتدا با اعتقادات مردم آشنا شوی و برنامه های خود را جوری بچینی تا در عین احترام به اعتقادات آنها ، فعالیتهای عمرانی نیز داشته باشی! مقابله با اعتقادات درست مردم باعث حذف تو خواهد شد!

آری پیشرفت عمرانی تنها با بی توجهی به اعتقادات مردم مسلمان میسر نمی شود. آن هم اعتقاداتی که از پشتبانه علمی خالق جهان بهره می برد و بهترین راه و روش پیشرفت را برای مردم بیان کرده و راهکارهای آن مانند راهکارهای غربی، تجربی و صحیح و خطایی نیست که در آخر منجر به ایجاد چالش در کشورهای بزرگ شود. راهکارهایی که اگر جریان غربگرا در حکومت نفوذ نمی کردند و مسیر را منحرف نکرده بودند، الان ایران را به قطب بزرگ اقتصادی و عمرانی دنیا تبدیل می کرد.)
انتهای پیام/