Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جلسه تشکیل ستاد یوم ا... 9 دی و سومین جلسه چله انقلاب در آزادشهر امروز صبح در دفتر امام جمعه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آٰزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر در جلسه تشکیل ستاد ۹ دی، ضمن گرامیداشت روز ۹ دی، روز میثاق با ولایت، اظهار کرد: ایام ا... ۹ دی مانند روز جمهوری اسلامی است که در آن بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

وی افزود: تمام هجمه های دشمن به سمت ولایت فقیه بود و هست. چون آنها می دانند که اگر پایه و رکن اصلی انقلاب را بزنند، می توانند به اهداف اصلی خود برسند.

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: یوم ا... ۹ دی روز میثاق امت با ولایت بود. روز تجدید میثاق با جمهوری اسلامی و می توان با جرات گفت که در ۹ دی ۹۸ درصد مردم به میدان آمدند و جانانه از انقلاب دفاع کردند.

بعد از سخنان امام جمعه آزادشهر، حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر در سخنانی اظهار کرد: در اهمیت یوم ا... ۹ دی همین بس که روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است.

1

وی افزود: یک سوالی که بسیاری از مردم مطرح است و جای بحث و تحقیق دارد، این است که چرا عده ای بجای ترس از نقشه های آمریکا و جریان صهیونیستی از جریان ۹ دی می ترسند!؟ مگر در ۹ دی چه اتفاقی می خواهد بیفتند؟!

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: یوم ا... ۹ دی روز بازخوانی جریان فتنه و جریانی است که باعث خلق حماسه عظیم ۹ دی شد می باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در پایان سخنانش گفت: تاریخ نشان داده است که ما هرکجا دنباله روی ولایت بودیم پیروز شدیم و هر کجا از ولایت فاصله گرفتیم چیزی جز ذلت و رسوایی رقم نخورد. امروز ما مسئولین باید با تمام وجود در میدان حاضر شویم تا بتوانیم مطالبه حضرت آقا را، آنجوری که شایسته است محقق کنیم.

سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر نیز در این جلسه ضمن بزرگداشت یوم ا... ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی بزرگترین حرکت مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی بود که حضرت آقا آن را انقلاب سوم نامیدند.

وی افزود: در بازخوانی حماسه ۹ دی و بصیرت افزایی باید به ۴ نکته توجه داشته باشیم. اول آنکه بعد از فتنه ۸۸ مشخص شد که دشمن در عده ای نفوذ کرده و در نقش پیاده نظام دشمن عمل می کنند.

2

فرمانده سپاه آزادشهر ادامه داد: برخی با تحلیل غلط د دام دشمن افتادند وعده ای به اصطلاح روشن فکر با توجه به وابستگی هایی که به دنیا داشتند در مقابل فتنه سکوت کردند و ساکتین فتنه نام گرفتند. اما پیروز صحنه مردم بودند که به برکت عاشورای حسینی به صحنه آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

علیخانی در پایان گفت: تا شبهات هست باید روشنگری انجام شود. در خصوص فتنه ۸۸ مستندات زیادی وجود دارد که در بازخوانی حماسه ۹ دی و فتنه باید از آنها استفاده شود.

در انتهای جلسه، حجت الاسلام سید مصطفی میرفیضی مدیر حوزه علمیه الغدیر آزادشهر اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در عزل و نصب ها مسئله فتنه ملاک قرار گیرد. باید کسانیکه می خواهند خدمتگزار نظام مقدس اسلامی شوند، موضع خود نسبت به فتنه را مشخص کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در هیئت رئیسه مجلس و بدنه دولت برخی از مدیران کلان و خرد، عده ای هستند که با ۹ دی زاویه دارند لذا بصیرت افزایی و روشنگری لازم است. این موضوع از مظلومیت نظام و ولایت است و وظیفه ما را سنگین تر می کند که باید با همت بیشتر در این قصه ورود کنیم.

حجت الاسلام میرفیضی خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای ما این است که بدون هیچ حجب و حیای بی مورد و مصلحت اندیشی ها در سراسر این مملکت و حداقل در این استان، ۹ دی در میادین برگزار شود. چرا برخی ها فضا را سنگین می کنند و تجمع ۹ دی را در مساجد می برند.

4

مدیر حوزه علمیه الغدیر آزادشهر بیان کرد: مگر این تجمع برای دفاع از انقلاب و نظام نیست، مگر این تجمع برای برائت از بدتر از منافق و مشرکین نیست!؟ چرا مصلحت اندیشی می شود!؟ چرا باید فضا سنگین شود؟! باید همه به میدان بیایند، نباید مخفی کاری شود.

این عالم شیعه تصریح کرد: ۹ دی کار حزبی و گروهی نیست. خیلی ها در تلاشند تا به کمک رسانه های ضد انقلاب مسئله فتنه را مسئله‌ای حزبی و گروهی نشان دهند. در حالیکه بحث، بحث نظام است.

وی یادآور شد: حضرت آقا (امام خامنه ای ) آن ۸ ماه را به ۸ سال دفاع مقدس تشبیه کرد و این افتخار ولایت و نظام است که بدون هیچ حکومت نظامی و تنها با پشتبانه مردم این فتنه را خنثی کرد. به گفته حضرت آقا اگر مردم به میدان آمدند این کار شخص رهبری و هیچ دستگاهی نبود، این حضور بخاطر هدایت دلها به سمت حقیقت توسط خدا انجام و باعث رسوایی باطل شد.

حجت الاسلام میرفیضی گفت: چرا ما برای برگزاری ۹ دی باید با احتیاط جلو برویم؟! حضور مسئولین در ۹یوم ا... دی ملاک است. آنها باید حضور پرشوری در این تجمع داشته باشند، مانند یوم ا...۲۲ بهمن که خودشان را نشان می دهند. چرا به ۹ دی که می رسد مطلحت اندیشی می کنند؟!

5

مدیر حوزه علمیه الغدیر آزادشهر افزود: برخی از مصلحت اندیشان مصلحت شخصیشان به مصلحت نظام می چربد. یا دفاع از نظام و تجمع ۹ دی کار درستی است یا خیر، اگر درست است، باید بیایند. چگونه می شود که برای مجلس ۳ و ۷ دانش آموزان را می برند، اما برای حماسه ۹ دی خیر؟! این یک سوال است که باید جواب داده شود.

این عالم شیعه اظهار کرد: متاسفانه در یکی از مساجد این شهر، اجازه برائت از ضد ولایت داده نمی شود. بگویید نتیجه این بصیرت افزایی ها و جلسات چیست؟! این بصیرت افزایی ها باید خروجی داشته باشد.

وی در پایان گفت: مسجد خانه خداست، و باید در آن فریاد برائت از ضد ولایت سر داده شود. افرادی فکر می کنند مسجد ارث پدری آنهاست و باید به این موضوع رسیدگی شود.

نکته قابل توجه در این مراسم شرکت نکردن مسئولین اجرایی بود. برخی از ادارات نیز با اعزام افرادی در حد کارشناس در این جلسه حضور داشتند!

فرماندار آزادشهر امروز و در ساعت برگزاری این جلسه، جلسه دهیاران را برنامه ریزی کرده بود! لازم به ذکر است که در نشست روز بسیج نیز، جلسه دهیاران با فرماندار برنامه ریزی شده بود!

3

انتهای پیام/