Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یک خانواده آزادشهری از 23 آذرماه است که بدون سرپناه در کوچه زندگی می کنند. اما نه تنها از سوی مسئولین چاره ای برای این مشکل اندیشیده نشده بلکه تنها 48 ساعت برای جمع کردن اثاثیه از خیابان به او مهلت داده شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از قابوس نامه، علیرضا پدر این خانواده است که به خبرنگار ما می گوید: بخاطر نداشتن پول پیش خانه مجبور شده است اثاثیه منزل را در کنار کوچه بگذارد و در یک گاری بساط زندگی خود را پهن کند.

qaboosnameh 1

او می گوید: دخترسه ساله اش مریض است ولی چاره ای ندارد علی رغم  سردی هوا ، در همین سرپناهی که ساخته است زندگی کند.

علیرضا از مهلت 48 ساعته ای می گوید که بهزیستی برایش تعیین کرده است تا اثاثیه اش را از کوچه جمع و فکری برای اسکان خانواده اش کند اما 48 ساعت برای او که آهی در بساط ندارد فرصت زیادی نیست و او تنها امیدوار به عنایت خداوند است.

qaboosnameh 2

به گفته یکی از همسایه ها؛ علیرضا تنها برای 3میلیون تومان پول پیش خانه آواره کوچه و خیابان شده است اگر این پول تهیه شود خودش می تواند با کارکردن اجاره بها را پرداخت کند.

qaboosnameh 3

همانطور که گفته شد مشکل این خانواده تنها با 3 میلیون تومان قابل حل است و کسانی که مایل به کمک به این خانواده و شرکت در این امر خیر هستند می توانند با شمارۀ 09114257221 تماس بگیرند. وعده ما با خدا