Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت؛ شب گذشته ماموران کلانتری شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر ۳ نفری که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می کردند، دستگیر کردند.

 به گزارش تیتر آزاد: سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شب گذشته حدود ساعت ۸ شب طی تماسی که از یک شهروند اهل نوده خاندوز شهرستان آزادشهر با ۱۱۰ ، ماموران کلانتری شهر نوده برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با اظهارات طرفین مشخص شد که اختلاف بر سر حکم قضایی توقیف یک ماشین است که ۲ مامور آگاهی و یک سرباز از شهر قزوین برای اجرای حکم به شهر نوده آمده بودند. 

سرهنگ اصلانی تصریح کرد: ماموران کلانتری بلافاصله هویت و مدارک دو مامور آگاهی و سرباز را مورد بررسی قرار دادند که معلوم شد این افراد، مدارک آنها و حکم توقیف خودرو جعلی است و آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: این افراد در دفاع از خود اعلام کردند که ماشین خود را به این شهروند اهل نوده‌ فروخته اند و چون وی پول آنها را پرداخت نکرده است، این نقشه را برای پس گرفتن ماشین خود کشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس تحقیقات خود را برای بررسی سوابق این افراد آغاز کرده است و تا روشن شدن کامل فعالیتهای خلاف این افراد به تحقیقات خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ اصلانی در پاسخ به برخورد پلیس با جعل هویت پلیس چگونه است، گفت: این افراد جرم انجام داده اند و دستگاه قضا به جرم آنها رسیدگی خواهد کرد. وظیفه پلیس انجام تحقیقات لازم درخصوص جرائم احتمالی دیگر این افراد و تحویل اسناد و مدارک بدست آمده به دستگاه قضایی است.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان اعلام: شهروندان عزیز در برخورد با افراد ناشناسی که خود را پلیس معرفی می کنند، ابتدا درخواست مدرک شناسایی داشته باشند و اگر درخواست فردی که به عنوان پلیس به سراغ آنها آمده نامعقول بود، حتما با ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/