Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مردم آزادشهر از بی توجهی شهرداری به وضعیت نابسامان شهر و وعده هایی که عملی نمی شوند گلایه مند هستند.

به گزارش تیتر آزاد، مدتیست که شهروندان آزادشهری با تماس با تیترآزاد با گلایه از وعده های سر خرمن شهرداری، درخواست پیگیری مطالبات به حق خود از مدیریت شهری توسط تیتر آزاد می باشند.

تعدادی از شهروندان آزادشهری در گفتگو با خبرنگار ما از وعده چند ساله شهرداری برای جا به جایی مکان بازار هفتگی (شنبه بازار) خبر دادند. 

آنها اعلام کردند، این بازار بیش از ۱۴ کوچه و ۲ خیابان را با خود درگیر کرده است و از این بین راه ۶ کوچه از دو طرف توسط فروشندگان مسدود شده است و آنها برای رسیدن به خانه خود با مشکل مواجه شده اند.

یکی از این شهروندان در گلایه از بی توجهی مسئولان شهری گفت، اگر منزل یکی از ساکان محل آتش بگیرد و یا اینکه اتفاقی برای اعضای خانواده یکی از این خانه‌ها بیفتد، با این ازدهام جمعیت و با وجود این بساط‌هایی که فروشندگان در کوچه ها و دو خیابان منتهای به این کوچه ها پهن کرده اند، امداد رسانی چگونه انجام خواهد شد!

چگونه وجدان مسئولان راضی می شود که به دلیل دیر رسیدن امداد خانه ای در آتش بسوزد و یا اینکه فردی جان خود را از دست بدهد! 

2

یکی دیگر از شهروندان آزادشهری در گلایه به وعده های سر خرمن شهرداری گفت، دو سال است که شهرداری می گوید شنبه بازار را به مکان دیگری خواهد برد، اما هیچ شهرداری مدت خدمتش به یکسال نمی رسد و عوض می شود و شهردار جدید نیز وعده شهردار قبلی را تکرار می کند.

سرپرست جدید شهرداری که بیش از ۳ ماه است مدیریت شهری را به دست گرفته، ۵ هفته پیش گفت که حتما تا ۳ هفته دیگر شنبه بازار را جا به جا می کنم. اما مشاهده می کنید که ۲ هفته از وعده وی نیز گذشته است. انگار این سرپرست هم منتظر است شهردار جدید بیاید و بگوید، دوران مسئولیت من کوتاه بود و حال کس دیگری شهردار است.

چندین شهروند دیگر در گلایه از وضعیت نابسامان آسفالت خیابانها و کوچه ها گفتند، آسفالت خیابانها و کوچه های آزادشهر باعث ناراحتی اعصاب ما شده است. روزهای بارانی که به خیابان می رویم، زمانی که ماشین ها از روی چاله‌ها عبور می کنند، پاش خوردن آبهای جمع شده در چاله ها لباسهای ما را کثیف می کند.

تعدادی دیگر نیز در گلایه از این وضعیت اعلام کردند، چاله های خیابانها باعث آسیب دیدن ماشین آنها شده است، علاوه بر این چاله ها، سرعتگیرهای غیر استاندارد آزادشهر جلو بندی ماشین ها را خراب و عمر ماشینها را کوتاه می کنند. یکی از شهروندان با حالتی مزاح گونه و با خنده گفت، انگار شهرداری آزادشهر با جلوبندی‌سازان قرارداد بسته که سرعتگیرهایی به بلندی دیوار چین در همه‌ی خیابانها و حتی کوچه‌هایی که تردد در آنها روزانه به ۳۰ ماشین هم نمی رسد ایجاد کرده است، البته چاله ها را نباید فراموش کرد که مثل چاه می مانند و شاید شهرداری آنها بخاطر قراردادی باشد که با تولید کنندگان شوینده و تعمیرگاهها بسته است آنها را پر نمی کند.

تعدادی دیگر از شهروندان از نبود سطل آشغال در محله خود خبر دادند و تعدادی از وضعیت پستی و بلندی پیاده روها گلایه کردند.

تعدادی دیگر از شهروند از وضعیت غیر استاندارد و نامطلوب شهر برای عبور و مرور معلولان خبر دادند و عده ای از ریختن آب ناودانی ها بر سر خود در روزهای بارانی گلایه کردند.

عده‌ای از زمینهای رها شده و زشتی چهره شهر گلایه‌مند بودند و عده‌ای به نبود وسیله نقلیه عمومی در مسیر زندگی خود اعتراض داشتند. عده ای به نبود مکانی تفریحی و عده ای به نبود مکانی برای ورزش همگانی گلایه داشتند و .... .

آری شورای که با هزاران وعده و وعید توانست نظر مردم را جلب کرده و در انتخابات پیروز شود، حال که بر صندلی قدرت نشسته، انگار هیچ دغدغه ای برای بهبود اوضاع شهر ندارد و انگار تنها دغدغه آنها بر کرسی نشاندن فرد مورد نظر خود بر کرسی شهرداری می باشد.

این تغییر پیاپی شهرداران باعث شده تا هیچ یک از شهرداران قبلی زمان و تمرکز کافی برای بررسی و چاره اندیشی در رفع مشکلات شهر را نداشته باشند.

انتهای پیام/