Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ظهر امروز حدود ساعت ۲:۳۰ دقیقه یک خودرو پراید به علت سرعت زیاد و حرکات نمایشی به داخل رودخانه افتاد.

 به گزارش تیتر آزاد، بر اساس گزارش شاهدان عینی، ظهر امروز حدود ساعت ۲:۳۰ دقیقه، راننده جوان یک خودرو پراید با سرعت زیاد در خیابان بیست متری معلم آزادشهر در حال حرکت بود و برای انجام حرکت نمایشی چرخش درجا ضمن چرخاندن فرمان ترمز دستی خودروی خود را نیز کشید، اما به دلیل زیاد بودن سرعت و دیر شدن زمان کشیدن ترمز دستی ماشین به سمت رودخانه منحرف شد.

راننده جوان که دید حرکت پرشتاب ماشین به سمت رودخانه است، ترمز زیر پای خود را با قدرت فشار داد، اما ماشین بعد از کشیده شدن یک و نیم متر از روی جوی آب پرید و به سمت رودخانه پرواز کرد.

ماشین خسارت زیادی دید، اما راننده از لحاظ ظاهری سالم بود و تنها ترس از حادثه وی را شکه کرده بود. چند دقیقه بعد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه آمد و راننده ماشین را به بیمارستان برد تا سلامت وی را چک کند.

لازم به ذکر است که در مسیر رودخانه نرده آهنی تعبیه شده است، اما این ماشین بصورت مورب به سمت رودخانه حرکت کرده بود و به هیچ مانعی غیر از جوی آب برخورد نکرد.

q2

q3

q1

انتهای پیام/