Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر اموزش و پرورش آزادشهر گفت: از 140 مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در سال 1399، صددرصد این مصوبات اجرایی شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر و دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان بابیان این خبر گفت: در سال 99 شورای آموزش و پرورش آزادشهر 140مصوبه در 13 جلسه این شورا به تصویب اعضا رسید که با پیگیری و همکاری اعضای شورای آموزش و پرروش آزادشهر همه این مصوبات اجرایی شدند.

وی افزود: از این مصوبات 37 مصوبه مربوط به حوزه آموزشی، 44 مصوبه حوزه پرورشی، 21 مصوبه حوزه اداری و پشتیبانی، 13 مصوبه عمرانی، 8 مصوبه رفاهی و خدماتی، 2 مصوبه پژوهشی و 15 مصوبه هم سایر موارد بود که همه آنها اجرا شدند تا شورای آموزش و پرورش آزادشهر رتبه برتر استانی را به خود اختصاص دهد.

بذرافشان درادامه به فعالیت کارگروههای 5 گانه شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: 507 مصوبه دراین کارگروهها طی 78 جلسه به تصویب رسید و 135 موضوع از کارگروه به شورای آموزش و پرورش ارجاع داده شده است.

وی درپایان گفت: شورای آموزش و پرورش آزادشهر درسال جاری هم برای سومین سال متوالی رتبه برتراستانی را کسب نمد.

‌‌انتهای پیام/