Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دومین روز از ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز صبح آغاز شد.

 به گزارش تیتر آزاد، با توجه به اینکه روز گذشته و در اولین روز از ثبت نام، در ساعات اولیه از روز در حوزه انتخابیه اصلی شهرستانهای آزادشهر و رامیان با ترافیک نام نویسی داوطلبان همراه بود، ولی امروز تا حدود ساعت 9/30 صبح کسی نیز به فرمانداری رامیان مراجعه نکرده بود.

"محمد حسن شریعتی" فرزند یحیی متولد 1347 و جانباز 25 درصد، استاد زبان انگلیسی و با مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و دارای موسسه زبان پویا از شهر آزادشهر با گرایش مستقل اولین نفری بود که در روز دوم برای ثبت نام انتخابات مجلس به فرمانداری رامیان مراجعه کرد.

لازم به ذکر است نامبرده در حال طی مراحل ثبت نیز می باشد.

در حال به روز رسانی ...

3

1

1

 

حدود ساعت 14، «حسینعلی نوراللهی» با مدرک تحصیلی ارشد سیاسی مطالعات منطقه ای متولد 1357 از فندرسک با گرایش مستقل برای ثبت نام وارد حوزه انتخابیه در فرمانداری شهرستان رامیان شد.

 

norolah

وی، دهیار نمونه کشوری، مدرس قران و قاری نمونه استانی و کشوری، نماینده سابق سازمانهای مردم نهاد استان گلستان، کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، بازرس و عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاههای اجرایی استان گلستان را در رزومه کاری خود دارد.

در ساعت 16 و 30 دقیقه عصر «حسن حسین زاده» متولد 1358، ساکن شهر دلند، متمایل به اصولگرایی با عملکرد فراجناحی و دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب برای ثبت نام رسمی وارد فرمانداری شهرستان رامیان شد.

hoseinzade

وی، مدرس دانشگاه و همکار وزارت خانه های مختلف، تدریس حقوق بین الملل و نهج البلاغه را در رزومه خود دارد.

نفر چهارم، «سیدمهدی میری» ساکن ازادشهر است که ثبت نام خود را در وزارت کشور انجام داده است، وی کارشناسی ارشد علوم سیاسی، نیز می باشد.

اخبار مرتبط:

انتهای پیام/