Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آخرین روز از ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان رامیان و آزادشهر آغاز شد.

به گزارش تیتر آزاد، هفتمین و آخرین روز از ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلی انتخابیه شهرستان رامیان و آزادشهر در فرمانداری رامیان آغاز شد.

سومین داوطلب رامیانی، دکتر «عبدالرضا بای» استاد و عضو هیات علمی دانشگاه اولین داوطلبی که در آخرین روز از ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری رامیان شد.

وی متولد 1357، کارشناسی ارشد دیپلماسی دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه، لیسانس علوم سیاسی، دکترای روابط بین الملل، با گرایش فراجناحی وارد این دوره از انتخابات شده است.

این نامزد انتخاباتی، عضو هیات علمی و مدیر گروه دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر، مدرس دوره های کارشناسی، ارشد و دکتری در دانشگاههای آزاد آزادشهر و شاهرود و گنبد را در رزومه کاری خود دارد.

abdorazabay

abdorazabay1


دکتر«رضا صابری» نماینده فعلی مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی دومین کاندیدای امروز که با جمعی از طرفدارانش برای انجام مراحل ثبت نام وارد حوزه انتخابیه رامیان-آزادشهر شد.

saberyreza2

وی متولد 1345دارای مدرک دکترای مردم شناسی و با گرایش اصولگرا ثبت نام شد.

در حال حاضر نماینده فعلی مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و نیز عضو هیات علمی دانشگاه آزاد آزادشهر، عضو شورای اسلامی آزادشهر در دوره اول و دوم، سابقه کار در جهادسازندگی و اداره کل عشایری استان از سوابق کاری این داوطلب است.

saberyreza1


سومین داوطلب در ساعت 14:30 وارد حوزه انتخابیه رامیان شد که به دلیل عدم رضایت این داوطلب در انتشار مشخصات، از معرفی آن در سایت ممانعت می شود.


«محمود حاج کلاته» متولد 1352 از حسین آباد بخش فندرسک شهرستان رامیان،  دقایقی پیش برای ثبت نام وارد فرمانداری رامیان شد.

وی دانشجوی دکترای ادبیات شناسی ملل دانشگاه ملی مسکو شعبه آکادمی علوم تاجیکستان است .

در حال حاضر دبیر ریاضی و ادبیات فارسی در دبیرستانها و دانشگاهها است.


 ساعت 16:15 دقیقه عصر، «ابوالفضل نودهی» متولد 1361، ارشد حسابداری و ساکن آزادشهر وارد مرکز حوزه انتخابیه رامیان- آزادشهر شد.

وی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر است.


 ساعت 16:30، «سیدمهدی میری» کارشناس ارشد علوم سیاسی و ساکن آزادشهر با گرایش مستقل و اصلاح طلب نیز که ثبت نام خود را دومین روز در وزارت کشور انجام داده بود وارد فرمانداری شهرستان رامیان شد.

وی در حال حاضر مدیر عامل بافت فرسوده شهری گنبد و نیز سوابق عضو انجمن علوم سیاسی ایران، نماینده اتاق بازرگانی در هیاتهای حل اختلاف دارایی و بیمه تامین اجتماعی شهرهای گنبد، آزادشهر و رامیان و عضو مجمع خیرین سلامت آزادشهر را در رزومه خود دارد.

mirimehdy

در حال بروزرسانی...

اخبار مرتبط:

انتهای پیام/