Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول معاونت کمیته دفاعی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: احیای دین و بیداری اسلامی، متاثر از مقاومت شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش تیتر آزاد، سردار سرتیپ دکتر فرزندی، در سادواره شهدای پایگاه مقاومت حسینیه اعظم آزادشهر که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی برگزار شده بود اظهار داشت: اگرچه از لحاظ زمانی، سال‌ها از آن روزگاران حماسه و جهاد می‌گذرد، امّا هویت دفاع مقدس و ثمرات آن به‌‌ویژه، دستاوردهای مبتنی بر آن ارزش‌ها، همواره چونان روح زندگانی در کالبد فردی و اجتماعی ملت ایران نه تنها جاری و ساری است بلکه با گذشت زمان، هم جایگاه این ارزش‌ها بیش از پیش جلوه گر می‌شود و هم نیاز همگان به آن‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: همگان می‌دانند که جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، جنگی همه جانبه بود. به این معنا که دشمنان ما در حوزه های نظامی، اقتصادی و سیاسی، با محوریت آمریکا و شوروی سابق، از همه بازیگران عرصه بین‌المللی بهره‌گرفته و تلاش کردند خط واحدی را در مقابل ملت ایران ایجاد کنند.

سردار فرزندی اذعان داشت: آن‌ها یعنی دولت‌های سلطه‌گر، از عنصر دیگری نیز برای تقویت جبهه دشمن علیه ملت ایران استفاده کردند که آن همراهی و همگرایی جریان‌های فرصت طلب منطقه‌ای بود.

وی خاطرنشان کرد: اقشار گوناگون مردم با تکیه بر ظرفیت‌های خود و با بهره گیری از هدایت های مدبرانه امام (ره) و با امید به آینده روشن، کوشیدند در عرصه دفاع مقدس فرمول تلاش و کوشش، با نگرش دینی و خلاقیت و ابتکار که محصول تلفیق جدیت، مقاومت از یک سو و امید به آینده مبتنی بر اعتقاد دینی از سوی دیگربود بتوانند ناشدنی‌ها را در عمل شدنی کنند.

مسئول معاونت کمیته دفاعی ستاد فرماندهی کل قوا بیان کرد: بدون هیچ‌گونه شبهه‌ای می‌توان بیداری اسلامی امروز دنیای اسلام را، در راستای شکل‌گیری جبهه مقاومتی دانست که این جبهه با الگوی مقاومت جانانه رزمندگان ما به رهبری مردی بزرگ و فرزانه به بار نشست.

وی افزود: البته به نکته مهمی باید توجه کرد که دنیای استکبار و نظام سلطه برای جبران شکست خود در دفاع هشت ساله ملت ایران و نیز رویارویی با جبهه مقاومت و عرصه بیداری اسلامی، به اقدامی مزورانه روی آورده و تلاش کرده شکست‌ها و بحران‌های روبروی خود را به میدان دیگری منتقل کند که بحران سوریه، محوری ترین اقدام جبهه غربی، عربی و عبری است؛ اما از آن جا که سوریه نیز حلقه‌ای از زنجیره مقاومت اسلامی است، دشمنان در این میدان نیز نخواهند توانست به اهداف پلید خود دست یابند.

فرزندی در پایان تصریح کرد: ما وظیفه داریم در انتخابات پیش رو یک حضور و انتخاب هوشمندانه و عاقلانه داشته باشیم و فراتر از قومیتی و گروهی انتخاب کنیم و میراث امام و شهیدان را که این انقلاب است، پاس بداریم.

انتهای پیام/