Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت هفته وحدت از داوطلبین سلامت شهرستان آزادشهر تجلیل بعمل آمد.

 به گزارش تیتر آزاد، به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)و به پاس قدر دانی از زحمات داوطلبین سلامت با برگزاری همایش با شعار "خدمات نوین سلامت با مشارکت جامعه" با حضور فرماندارآزادشهر و روسای ادارات و هنرنمایی گروه هنری پرهام آزادشهر از آنان تجلیل شد.

شعار امسال هفته سلامت "خدمات نوین سلامت با مشارکت جامعه" نقش داوطلبین سلامت را بیش از گذشته پررنگ تر مشهود کرده است و بسیاری از بانوان در شهرستان آزادشهر و شهر ها و روستا های اطراف این شهرستان بصورت داوطلبانه در جهت ارائه خدمات بهداشتی به مردم بصورت رایگان همپای کارکنان شبکه بهداشت و درمان آزادشهر گام بر میدارند.

به همین مناسبت در همایشی با حضور فرماندار آزادشهر ضمن تجلیل از زحمات خدا پسندانه آنان با اهدای جوایز از آنان تجلیل بعمل آمد.

حبیب شفایی فرماندار آزادشهر در سخنانی با پر اهمیت دانستن نقش داوطلبین سلامت گفـت: کسی که به خاطر رضای خدا دست به عمل خیری میزند و بندگان خدا را خشنود میسازد مطمئنا خداوند را خوشحال نموده و اجر اخروی آن از اجر مادی آن به مراتب بیشتر خواهد بود و هیچ عمل خیری در پیش خداوند بی پاداش نخواهد بود.

دکتر ابراهیم فدائی مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر نیز از حضور بانوان در عرصه کمک رسانی و همکاری آنان با این شبکه تشکر کرد و از حضور بیشتر بانوان و همکاری آنان با مرکز بهداشت استقبال کرد.

00.01

00.01

00.01

00.01

00.01

00.01

انتهای پیام/