Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرشتگان این بار بر پیکر پاک و ملکوتی یک مسلمان، دانشمند و حق طلب را که مظلومانه قابیلیان به شهادت رسانده اند به نماز ایستادند و روح مطهرش را به طواف میعادگاه اسماعیل بردند.

به گزارش تیتر آزاد، صدای بال ملائک از بدو بنای خانه ی عتیق (کعبه) مدام به گوش زمین می رسد، گاهی به همراه پیامبران خداوند و نیکان به نماز و طواف می ایستادند و هنوز هم به خاطرفرزند کوثررسول خاتم(ص) و تا چند صباح پیش در منا نظاره گر حاجیان در خون خفته بودند، تا خداپرستان هستند تا منجی بیاید ملائک هم می آیند.

اما شنیدیم که این بار بر پیکر پاک و ملکوتی یک مسلمان، دانشمند و حق طلب را که مظلومانه قابیلیان به شهادت رسانده اند به نماز ایستادند و روح مطهرش را به طواف میعادگاه اسماعیل بردند و پیروانش در کوچه های عشق ازلی با دلشان آخرین نماز را با او خواندند.

خون شیخ شهید چون اقیانوس به حرکت افتاده و گسترش پیدا خواهد کرد و کشتی حق طلبانه مسافران عدالت آماده ی مبارزه شده اند که به ساحل آرامش و آزادی برسند و هدف این بنده ی یکتا پرست را  تحقق ببخشند.

دستان پلید کفر که در دست صهیونیست و دیگر سردمداران باطل گره خورده است، با این ظلم بزرگ قطعا این گره شوم پاره خواهد شد.

درکوچه های بنی هاشم؛ شهر پیامبر(ص) دانه های مروارید باران عشق و حرکت باریدن گرفته و فجر آن محله ی نور، نوید پیروزی حق طلبان را می دهد.

این سرو اسقامت مدافع حرم های حجاز با عشق پیامبر و اهل بیت به همراه پیروانش بوی رسول خدا (ص) و بهشت را استشمام کرده و برای همین برای پاکی و عدالت جان فدا کردند.

خدای متعال قلم را آفرید و اولین چیزی که نوشت «بسم الله الرحمن الرحیم» بود و اینک بعد از این جنایت، درختان سبز اسلام (شیعه و سنی) با گفتن "بسم الله الرحمن الرحیم" کمر به نابودی کفربسته اند و نفس صهیونیست، آمریکا، تکفیریها و مستکبران با طغیان خون شهیدان به غرق شدن و شمارش افتاده است.

 

نویسنده: هاجر خاندوزی - فعال فرهنگی، اجتماعی

 

انتهای پیام/