Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر گفت: شرکت شمال شرق بر خود تکلیف دانست تا آخر این هفته یک ماه حقوق کامل کارگران و تا پایان امسال نیز پنج ماه حقوق دیگر پرداخت شود.

 به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گل رامیان ؛ رضا صابری نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر گفت: با توجه به اعتراضات شدیدی که در معدن زغال سنگ بخصوص در شرکت شمال شرق که منجر به تحصنات کارگران معدن شد، لذا جلسه ای عصر روز گذشته در محل استانداری برگزار شد. 

وی اظهار کرد: استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل تامین اجتماعی استان، مدیرعامل شرکت معدن شمال شرق و تعدادی از کارگران در این جلسه حضور داشتند و پیرامون مشکلات و عقب ماندگی بالغ بر 10 ماه حقوق بحث شد.

صابری افزود: شرکت شمال شرق بر خود تکلیف دانست تا آخر این هفته یک ماه حقوق کامل کارگران و تا پایان امسال نیز پنج ماه حقوق دیگر پرداخت شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده، کارگران با 20 سال سابقه کار، با 30 سال سابقه بازنشست می شوند و از امروز مستمری بازنشستگی را دریافت می کنند و روزگذشته نیز سه ماه حقوق دریافت کردند.

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر تصریح کرد: استاندار و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان قول دادند تا مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان وام به شرکت شمال شرق پرداخت شود تا حقوق دو ماه ونیم کارگران هرچه زودتر پرداخت شود.

گفتنی است، در هفته جاری دو مورد تحصن و اعتراض کارگران معدن شمال شرق ملچ آرام و قشلاق در مقابل فرمانداری رامیان و آزادشهر برای عدم دریافت حقوق 10 ماهه خود داشتند.

انتهای پیام