Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر از برگزاری مشاوره گروهی برای 584 مددجوی تحت حمایت این نهاد در مدت 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش تیترآزاد، سید عبدالرضا میری اظهار داشت: برگزاری مشاوره و راهنمایی با هدف صیانت از سلامت روانی خانواده های تحت حمایت ، مناعت طبع و خود باوری مددجویان و پیشگیری از بروز نابهنجاریها و اختلالات روحی و روا نی وکمک به حفظ بنیان خانواده برای این نهاد اجرا می شود.

وی افزود: در همین راستا در 9 ماهه سال جاری آموزش گروهی در 65 جلسه با استفاده از مشاورین این نهاد برای 584 نفر از مددجویان برگزار شده است.

میری تصریح کرد: این دوره های آموزش گروهی در زمينه هاي آموزش نوعروسان، دختران در شرف ازدواج ،پيشگيري از اعتياد ،دغدغه تحصيلي دختران،پيشگيري از طلاق، افسرگي،خانواده تک سرپرست، اشتغال جوانان و دوست يابي جوانان برگزار شده است.

انتهای پیام/