Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر گفت : همه ما وظیفه داریم به ندای رهبر گوش کرده و در انتخابات حضور حد اکثری داشته باشیم .

به گزارش تیتر آزاد، به منظور مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات هفتم اسفند ماه نشستی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر در روز پنج شنبه مورخه 94/10/24 با حضور تعدادی از بانوان ورزشکار برگزار گردید.
در این نشست که قاضوی معاون محترم فرماندار سخنران آن بودند مباحثی در خصوص حضور حداکثری و چگونگی تشخیص کاندیدای اصلح تر برای نمایندگی مردم در مجلس طرح گردید.
وی در قسمتی از سخنان خود با بیان اینکه افراد در تمامی دوران زندگی در حال انتخاب هستند و این اولین باری نیست که دست به انتخاب می زنند گفتند : در طول زندگی شخصی مهمترین انتخاب برای شما جوانان انتخاب فردی مطابق با ایده ها و علایق شماست که امیدواریم در آن زمینه موفق باشید و لیکن یکی دیگر از صدها انتخابی که فرد در طی زندگی اجتماعی با آن مواجه می شود انتخاب فرد اصلح به نمایندگی از شما جهت حضور در موقعیتهایی که مقدور نیست کل جامعه در آن زمان و مکان حضور داشته باشند که نمایندگی مجلس شورای اسلامی یکی از آنهاست.
قاضوی در ادامه گفتند : رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود برحضور حداکثری مردم درپای صندوقهای رای تاکید نموده و فرموده اند : " هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد ؛ براى ملت ایران حرمت بیشترى خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنیا خوشحال می‌شوند. عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد. پس همه ما وظیفه داریم که به ندای رهبرمان گوش فرا دهیم زیرا همانطور که ایشان فرموده اند هر چه حضور مردم در پای صندوقهای رای بیشتر باشد در بحث فراملی و امنیت مملکت بسیار تعیین کننده است ."
رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر در ادامه با طرح موضوع حضور حداکثری و تاثیر آن در مباحث داخلی کشور افزودند : در حضور حداکثری ، هر چه افراد بیشتری حضور پیدا کنند فردی که انتخاب شده نیز دلگرمتر میشود زیرا بین فردی که با بیست هزار رای به مجلس راه پیدا می کند تا فردی که با صد هزار رای انتخاب می شود مطمئنا تفاوتی وجود دارد یعنی این نماینده وقتی پیگیر موضوعی در مجلس است یعنی پشت سر خود صد هزار تائید را به همراه دارد .
معاون فرماندار در قسمتی از سخنان خود با بیان وجود مشکلات و تنگناهای بیشمار در سطح جامعه گفتند : مردم ایران همیشه با کمترین امکانات و با اکتفا به حداقل ها پشت سر نظام بوده و هستند و تاکنون در مقابل دشمنان و تحریم های آنان ایستادگی کرده اند و از این به بعد نیز با همدلی و همزبانی در مقابل استکبار ایستادگی خواهند نمود و اوج حضور خود را در دو موقعیت راهپیمایی22 بهمن و نیز انتخابات7 اسفند ماه نشان خواهند داد .
لازم به ذکر است انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در هفتم اسفند سال جاری در شهرستان آزادشهر نیز برگزار میشود.