Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یک کاندیدای دیگر از حوزه انتخابیه شهرستانهای رامیان و آزادشهر، صبح امروز با حضور در فرمانداری شهرستان راماین، انصراف خود را از ادامه فعالیت در صحنه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گل رامیان، «طاهره منصوری» کاندیداتور دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستانهای رامیان و آزادشهر، صبح امروز و در سومین روز از اعلام رسمی آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس، با حضور در فرمانداری شهرستان رامیان انصراف خود را از ادامه فعالیت در صحنه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
در مرحله اول تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر از46 داوطلب ثبت نامی؛ 9 نفر رد صلاحیت و 11 نفر عدم احراز شدند.
در مرحله دوم بررسی صلاحیتها توسط شورای نگهبان، «یوسف سمیعی»، «مهدی ابری بسطامی»، «علی اصغر عرب عامری» و «جواد خواجه تراب» از کاندیداهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر تایید صلاحیت خود را گرفتند.
«جواد خواجه تراب» که پس از اعتراض به عدم احراز صلاحیت هیات نظارت، از سوی شورای نگهبان تایید شد و همچنین «یوسفعلی مسعودی میانرستاق» که در مرحله اول بررسی صلاحیتها توسط هیات نظارت استان تایید صلاحیت شده بود، بطور ناگهانی انصراف خود را اعلام کردند.
همچنین، چند روز گذشته، محمد حسن شریعتی صبح امروز با حضور در فرمانداری رامیان انصراف خود را از حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع رضا صابری اعلام کرد.
«رمضان کیخا» نیز که در اولین روز از اعلام رسمی آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس، در حسینیه اعظم آزادشهر انصراف خود را از ادامه فعالیت در صحنه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جهت حفظ وحدت و انسجام بیشتر همه اقوام و به نفع علیرضا ابراهیمی اعلام کرده بود ولی تاکنون بصورت رسمی انصراف خود را در فرمانداری رامیان اعلام نکرده و همچنان در لیست کاندیدا وجود دارد.
بر اساس این خبر، درحال حاضر 20 داوطلب در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر برای یک کرسی در بهارستان به رقابت می پردازند.
اسامی 20 کاندیدای نهایی در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر
* اسامی و مشخصات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر
1- علیرضا ابراهیمی کد نامزد 1214
2- محمد مهدی ابراهیمی فر کد نامزد 1215
3- مهدی ابری بسطامی کد نامزد 1216
4- محمدصادق احمدی کد نامزد 1217
5-آدر اسکندری کد نامزد 1218
6- عیسی امیدفر کد نامزد 1219
7- عبدالرضا بای کد نامزد 1241
8- حسن حسین زاده کد نامزد 1247
9- جواد حسینی کد نامزد 1248
10 - رضا صابری کد نامزد 1259
11- علی اصغر عرب عامری کد نامزد 1262
12- محسن فروتن کد نامزد 1265
13- علامعلی کوهساری کد نامزد 1269
۱۴- رمضان کیخا، فرزند موسی کد ۱۲۷۲
15- ایوب منصوری کد نامزد 1275
16- مرادعلی منصوری رضی کد نامزد 1282
17- احمد نصرتی کد نامزد 1287
18- زهرا نورا کد نامزد 1292
19 - عباس نیاوندکد نامزد 1295
20- فریدون هیوه چی کد نامزد 1296
انتخابات دهمین دوره خانه ملت و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفند برگزار می شود.
انتهای پیام/