Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر گفت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و حقی ست که برگردن هر ایرانی وجود دارد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و حقی ست که برگردن هر ایرانی وجود دارد تا سرنوشت خود و جامعه را مشخص کنند و نقش موثر خود را ایفا کند.

وی افزود: خیلی از افراد در حضور حداکثری مردم موثر هستند، که یک دسته از این افراد خود کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نیز هستند که بایستی از این جهت از آن ها تشکر کرد که ان نکته ای مثبت است.

امام جمعه آزادشهر تاکید داشت: کاندیداها مراقبت های لازم را داشته باشند و از هرگونه بداخلاقی در عرصه تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند تا خدایی نکرده گرفتار مسائلی از قبیل افترا و تهمت، کوبیدن شخصیت دیگران به قیمت رأی آوردن نشوند و اخلاق را در مسائل تبلیغاتی شان رعایت کنند.

وی تصریح کرد: کاندیداها مواظب و مراقب باشند حرفی نزند که به نفع دشمن باشد و از آنها سوء استفاده کند و مراقبت در گفتار داشته باشند که از ضروریات است و در همه مباحثی که دارند، خدارا حاضر و ناظر ببینند.

حجت الاسم قلی پور خاطرنشان کرد: امروز رقابت است و بعد از 7 اسفند ماه، این رقابت باید تبدیل شود به رفاقت و همه کاندیداها هدفشان خدمت به مردم شریف و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات یک تکلیف است، افزود: انتخاب فرد اصلح هم یک تکلیف دیگر است و مردم بایستی با در نظر گرفتن شاخصه هایی که هم در متون و آموزه های دینی ما است و معیارهایی که در فرمایشات امام راحل بوده و هم امروز در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، انسان های صادق، توانمد و با روحیه ی انقلابی و خدمتگزار واقعی به مردم را شناسایی کنند و ان شالله برای قانون گذاری و هم نظارت بر اجرای درست قوانین در نظام جمهوری اسلامی به مجلس بفرستند.

انتهای پیام/