Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بمناسبت هفته سلامت همایش بهداشتیاران مدارس این شهرستان باحضور مسئولین و اولیای دانش آموزان در پارک شهر برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، محمد بذرافشان معاون پرورشی آموزش و پرورش آزادشهر در این همایش با اشاره به اهمیت توجه به بهداشت فردی و اجتماعی، نقش بهداشتیاران را در ارتقای بهداشت و سلامت مدارس سازنده بیان کرد و از زحمات کارشناسی سلامت و مدیران و مربیان بهداشت مدارس تشکر کرد.

در ادامه سیدغلامرضا قاضوی معاون فرماندار آزادشهر هم اجرای طرح بهداشتیاران مدارس را گامی مهم در جهت افزایش سلامت جسمی و روانی دانش آموزان بیان کرد که بهداشتیاران مدارس در اجرای این طرح بیشترین نقش را عهده دار هستند.

آنگاه دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان آزادشهر هم با اشاره به غلبه بر دیابت بعنوان شعار امسال هفته سلامت،از دانش آموزان خواست تاهمواره تحرک بدنی و ورزش مداوم و تغذیه سالم داشته باشند.

این مراسم با اجرای نقاشی همگانی بر روی پارچه باموضوع سلامت،اجرای نمایش طنز و نمایش رعایت نکات ایمنی باهمکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و نیز توصیه های رعایت علائم راهنمایی رانندگی توسط سروان علیخانی از پلیس راهور همراه بود.

در پایان از تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت مدارس و بهداشتیاران با اهدای جوایزی تجلیل شد.

30

30

30

30

30

30

30

30

30

30

30

30

انتهای پیام/