Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت هفته سلامت و روز زمین پاک اولین مدرسه سبز در شهرستان آزادشهر افتتاح شد.

 به گزارش تیتر آزاد، در این مراسم که که در دبستان غیردولتی دخترانه مهر آزادشهر برگزار شد، مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: مدارس اکو اسکول یاهمان مدارس طبیعت مصوبه آموزش و پرورش های کل کشور است که ما آنرا با طرح مدارس سبز در استان گلستان آغاز کرده ایم که مدرسه غیردولتی مهر آزادشهر اولین مدرسه سبز این شهرستان و پنجمین مدرسه سبز استان گلستانه که تاکنون راه اندازی شده است و بنا داریم تا پایان سال تعداد این مدارس را در استان افزایش دهیم.

اسماعیل مهاجر افزود: هدف از اجرای این طرح آشنایی دانشآموزان با مسائل اکوسیستم اقلیم و منطقه خودشان با توجه به اینکه دست درازی به منابع طبیعی زیاد شده،تولید زباله و استفاده از ظروف یکبار مصرف زندگی مارا آلوده کرده ما آموزش پایه و صرفه جویی در مصرف آب و برق و الگوسازی فضای طبیعی مدرسه را از این مدارس آغاز کردیم تا بچه ها با این الگو به روز شوند.

مدیرکل محیط زیست گلستان گفت:در آینده این مدارس به سمت استفاده از انرژی خورشیدی و اینترنت باهدف کاهش استفاده از کاغذ پیش خواهند رفت.

در ادامه محدعلی نوروزی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش آزادشهر هم اجرای طرح مدرسه سبز را در فرهنگ سازی صیانت از محیط زیست در بین دانش آموزان و اشاعه آن به خانواده و جامعه را مؤثر بیان کرد و بر تدام این طرح در مدارس دیگر تأکید کرد. 

در پایان این مراسم از محیط یاران برتر آموزشگاه مهر و اولیای آنان با اهدای گلدان تجلیل و از تابلوی مدرسه سبز آموزشگاه غیردولتی مهر رونمایی شد.

42

42

42

42

42

42

42

42

42

انتهای پیام/