Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در پی کشف 285 کیلو مواد مخدر در 1 مرداد 1395 در آزادشهر فرمانده انتظامی شهرستان چگونگی کشف این مواد را اعلام کرد.

 

به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: حدود ساعت 23/30 شب شنبه ماموران گشت ما در حال گذشت زنی در جاده آزادشهر به مینودشت بودند که متوجه پارک یک تریلر اسکانیا و یک خودرو نیسان در کنار سایت زباله شهرستان شدند.

اصلانی ادامه داد: ماموران برای بررسی موضوع به سمت آنها رفتند و خودرو نیسان با دیدن ماشین پلیس قصد فرار کرد که به سرعت دستگیر شد. کانتینر مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار 285 کیلو تریاک خالص از کف کانتینر که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط گردید.

IMAGE11469267947453

فرمانده انتظامی آزادشهر بیان کرد: این مواد در بطریهای یک ونیم لیتری نوشابه جای داده شده و به وسیله طناب به هم متصل بودند.

وی افزود: در بازپرسی های انجام شده معلوم شد که آنها قصد جابجایی مواد از کانینر اسکانیا به خودرو نیسان را داشته اند. 

مقام انتظامی شهرستان گفت: تریلر نمره گرگان و راننده آن از اهالی زاهدان است و رانند نیسان از مردم استان گلستان می باشد.

اصلانی عنوان کرد: از اول سال 1395 تا کنون 307 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است و تعداد 276 نفر دستگیری داشته ایم. حدود 45 درصد از این تعداد معتاد متجاهر به مواد بوده اند که به کمپ های ترک اعتیاد شهرستان و مرکز توسکستان تحویل داده شده اند. متاسفانه در بین این معتادین 26 زن وجود دارند.

وی ادامه داد: 55 درصد بقیه دستگیر شدگان خرده فروش و عمده فروش مواد هستند. نقاط آلوده به مواد مخدر شهرستان شناسایی شدند و انتظامی شهرستان اشرافیت کامل بر این نقاط داشته و بصورت ماهیانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با کلیه امکانات صورت میگیرد .

فرمانده انتظامی آزادشهر در آخر گفت: از ابتدای سال تا کنون 15 مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده و 11 مورد طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محورهای اصلی و فرعی انجام شده است و این طرحها ادامه دارد.

انتهای پیام/