Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شهردار آزادشهردر گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد: کم عرض بودن خیابانها و زشتی چهره شهر دو مشکل عمده رشد سریع آزادشهر است.

 

 

به گزارش تیتر آزاد، سید منصور باقری شهردار آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهرستان آزادشهر بخاطر موقعیت مکانی خاصی که دارد نسبت به شهرهای دیگر استان رشد خیلی سریعی داشته است. و به همین خاطر اگر بصورت نقطه ای نگاه کنیم مشکلات زیادی در شهر داریم.

باقری ادامه داد: کم عرض بودن خیابانها و زشتی چهره شهر دو مشکل عمده این رشد سریع است. که ما در صدد برطرف کردن این مشکلات هستیم.

شهردار آزادشهر در خصوص زیبایی شهر بیان کرد: طبق ماده 110 قانون شهرداریها به ما اجازه داده شده است که به زمینهای ساخته نشده برای دیوار کردن دور زمینشان اخطار دهیم و بعد از دو ماه در صورت عدم توجه به اخطار، خود شهرداری دور آن زمین را دیوار کرده و سالیانه 15 درصد سود دریافت کنیم.

وی گفت: چند موردی را که ضروری بوده انجام داده ایم اما مشکل شهر در این مورد خیلی وسیع است و از آنجا که تفکیکها غیر مجاز و شناسایی مالکین خیلی سخت است نتوانسته ایم این مشکل را کاملا حل کنیم.

سید منصور باقری راجع به مشکل کم عرض بودن خیابانهای اصلی شهر اظهار کرد: در ابتدای شورای چهارم برای تعریض سه خیابان اصلی شهر برنامه ریزی کرده ایم. ارزیابی ها انجام شده و با کسبه و صاحبان املاک صحبتهایی شده است.

شهردار آزادشهر ادامه داد: از آنجا که همه ملکهای حاشیه این خیابانها تجاری هستند و سابقه کسب و کار برای صاحبان آنها امتیاز محسوب می شود برای مجاب کردن مالکین مشکل داشتیم. ما باید در کل شهر 2 هکتار تملک تجاری داشته باشیم و این بودجه زیادی می خواهد.

وی گفت: ملک هایی که اضافه بنا داشته باشند به آنها پروانه ساخت و تسهیلات داده خواهد شد و بقیه قیمت زمین به آنها داده می شود. اما املاک دیگر در صورت تمایل به انها ملک تجاری داده خواهد شد ودر غیر این صورت بها ملک آنها پرداخت می شود.

باقری در جواب به ملک های تجاری واگذاری کجا خواهد بود گفت: انشا ا... با گرفتن سهم شهرداری از پروژه مروارید و تمایل مالکین آنها را در آنجا اسکان خواهیم داد.

انتهای پیام/