Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

 

 

 

کاروان پیاده زائران حرم رضوی شهر دلند ظهر امروز دوشنبه وارد شهرستان آزادشهر شدند.

 

به گزارش تیتر آزاد، کاروان پیاده زائران حرم رضوی که از شهر دلند به قصد زیارت حرم امام رضا حرکت کرده بودند ظهر امروز دوشنبه مورخ 18 مرداد 1395 وارد شهرستان آزادشهر شدند.

SDC19284

 

سید سعید حسینی روحانی کاروان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  سال است که این کاروان از شهر دلند به سمت حرم رضوی می رود. این کاروان که متشکل از جوانان ولایتمدار دلندی است در مقابله با تبلیغات گروه های وهابی منطقه و سفارش اهل بیت در زیارت امام هشتم از شهر دلند تا شهرستان آزادشهر را پیاده روی میکند. سپس با ماشین به شهر فاروج رفته و از آنجا تا حرم امام رضا را پیاده خواهند رفت.

حسینی ادامه داد: امام حسن مجتبی علیه السلام با وجود داشتن بهترین مرکبها بیش از ده بار با پای پیاده به سمت خانه خدا رفتند که این سنت یک الگوی زیارتی برای ما شیعیان می باشد.

وی تصریح کرد: این پیاده روی در گرمای مرداد ماه و تشنگی جوانان، آنها را بیاد شهدای کربلا و شهیدان دفاع مقدس می اندازد و به آنها درس ایثار، همکاری و نظم می دهد.

روحانی کاروان در پایان سخنانش گفت: این کاروان پیاده هدیه ای از امام رضا علیه السلام به جوانان دلند است.

SDC19283

امام جمعه دلند حجت الاسلام محسن کیایی که برای بدرقه این کاروان با انها تا ازادشهر همراه شده بود اظهار کرد: در مدت 14 ماه که امام جمعه دلند هستم دومین بار است که برای بدرقه این کاروان تا شهرستان آزادشهر همرا این جوانان عزیز هستم و امسال مهمان امام جمعه شهرستان آزادشهر جناب آقای قلی پور هستیم.

کیایی ادامه داد: به جوانان توصیه می کنم بیایند و شور وشعور را در پیاده روی و جوانان ببینند و این فرهنگ با ارزش را اشاعه دهند. سهمیه امسال نسبت به پارسال کمتر بود و جوانان برای ثبت نام لحظه شماری میکردند و واسطه میگرفتند که از کاروان جا نمانند.

وی در پایان سخنانش گفت: از فرماندار شهرستان آزادشهر انتظار داشتیم برای بدرقه کاروان حضور پیدا می کرد یا بخشدار و یا نماینده ای برای بدرقه این جوانان  می فرستاد تا خستگی از تن کاروانیان بیرون می رفت.

 

 

SDC19282

 

 

 

SDC19285SDC19276

SDC19279

SDC19280

انتهای پیام/