Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 ششمین یادواره شهدای پایگاه مسجد امام جواد آزادشهر دیشب مورخ 11 شهریور 1395 با حضور مسئولین و مردم شهید پرور آزادشهر، در شب شهادت امام محمد بن علی جواد ائمه در مسجد امام جواد برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، ششمین یادواره شهدای پایگاه مسجد امام جواد آزادشهر دیشب مورخ 11 شهریور 1395 با حضور مسئولین و مردم شهید پرور آزادشهر، در شب شهادت امام محمد بن علی جواد ائمه در مسجد امام جواد برگزار شد. در این مراسم بعد از نماز جماعت وتلاوت قرآن حجت الاسلام والمسلمین علی محمد بیات مدیر حوزه الغدیر آزادشهر و پیش نماز مسجد ضمن عرض خوش آمد به مهمانان گفت: امام خامنه ای فرمودند: روحیه انقلابی سپر این انقلاب است و حضور در مجلس شهدا به انسان طراوت و روحیه انقلابی می دهد.

بعد از خوش آمد گویی حجت الاسلام بیات امام جمعه آزادشهر حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور درباره زندگی امام جواد سخنرانی کردند و زندگی آن امام عظیم الشان را مصداق جهاد کبیر و مبارزه نرم با دشمنان دانستند.

قلی پور در ادامه سخنانش اظهار کرد: امام جواد در زمان مامون عباسی فریبکار و مزور زندگی می کردند و دشمنان امام بارها جلسات مناظره برای ایشان برپا کردند تا شاید بتوانند ایشان را خرد کنند اما امام در همه مناظرات با پاسخ های مستدل و منطقی خود توطئه آنها را نقش بر آب کرد.

امام جمعه افزود: امام با سخنان و رفتار خود چهره پشت نقاب مامون و دستگاه خلافت آن را به مردم نشان داد و با دشمن مکار به جهاد نرم پرداخت. جهاد کبیر امام نشان می دهد که مومنین نباید نسبت به مسائل اطراف خود بی توجه باشند و باید همیشه در صحنه حاظر بوده و دشمن و مکر او را بشناسند و برای مقابله با آن تلاش انقلابی انجام دهند.

 

b3b4

b1

b7

b8

b5

 

b6

انتهای پیام/