Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امروز آیت ا... سید کاظم  نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برای سرکشی و دید و بازدید با ائمه جمعه به شهرستان آزادشهر آمدند.آیت ا... نور مفیدی بعد از اقامه نماز در جمعه مسئولین و طلاب حوزه علمیه الغدیر در خطاب به طلبه ها اظهار کردند: در روایات ما آمده است، کسی که به دنبال علم دین باشد و هدفش زنده کردن و کمک به اسلام باشد مقامی یک درجه پایین تر از نبوت در نزد خداوند متعال دارد. امروز ترویج دین الهی بر عهده طلبه هاست. شما طلبه ها باید بدانید مهمترین کار را انتخاب کردید.

به گزارش تیتر آزاد، امروزمورخ 13 شهریور 1395 آیت ا... سید کاظم  نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برای سرکشی و دید و بازدید با ائمه جمعه به شهرستان آزادشهر آمدند. در این دید و بازدید که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد مسئولین شهرستان، مدیران حوزه ها و ائمه جمعه آزادشهر، مینودشت، دلند، نگین شهر و نوده حضور داشتند. 

آیت ا... نور مفیدی بعد از اقامه نماز در جمعه مسئولین و طلاب حوزه علمیه الغدیر در خطاب به طلبه ها اظهار کردند: در روایات ما آمده است، کسی که به دنبال علم دین باشد و هدفش زنده کردن و کمک به اسلام باشد مقامی یک درجه پایین تر از نبوت در نزد خداوند متعال دارد. امروز ترویج دین الهی بر عهده طلبه هاست. شما طلبه ها باید بدانید مهمترین کار را انتخاب کردید.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: بدانید که نزد خدا، پیامبر، ائمه و امام زمان خیلی ارزش دارید. سعی کنید سطح علمی خود را بالا ببرید و از نظر تقوا و خاوص به درجه ای برسید که امام زمان به ملاقات شما بیاید. با نیت کمک به اسلام درس بخوانید یقین کنید که خدا هم شما را کمک خواهد کرد.

وی درباره انقلاب اسلامی اینگونه بیان کرد: این انقلاب بزرگترین نعمت خدا به این ملت است. قبل از انقلاب کشور در دست 48 هزار مستشار نظامی آمریکا بود که اگر بالاترین مقام کشور را هم می کشتند کسی حق اعتراض به آنها را نداشت.  اما کشور ما آقای خودش و منطقه است. و طبق دستور دین به مظلومین جهان کمک میکند.

آیت ا... نور مفیدی در ادامه سخنانش گفت: دیروز امام خمینی فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی توتند بکند و امروز مقام معظم رهبری حفظه ا... می فرماید: اگر آمریکایی ها برجام را پاره کند ما آن را آتش میزنیم، و این از اقتدار این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پایان با بیان حدیثی از امام جواد گفت: از امام جواد پرسیدند چرا خدا به ما نعمت داده و در آخرت می خواهد از ما بازخواست کند؟ امام جواب داد: منظور خدا از پرسیدن از نعمتها، نعمت ولایت است. در اول انقلاب امام رهبری می کردند و امروز مقام معظم رهبری هدایت این کشتی را بر عهده دارند. انشا ا... خدا ایشان را حفظ کند و این انقلاب را با دست ایشان به امام زمان تحویل دهد.

 

a8

a2

a9

a10

1

a6

a4

 

 

a3

 

 

l1

 

l3

b

a13

l3

 

l6

a12

l8

انتهای پیام/