Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون فرماندار آزادشهر گفت : در ۹ دی حضور اصلاح طلبان ، اصولگرایان و اعتدالیون قابل توجه بود و همه برای دفاع از ارزشها و حمایت از منویات مقام معظم رهبری وارد صحنه شدند .

به گزارش تیتر آزاد٬ سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار آزادشهر در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص یوم ا... ۹ دی گفت: با توجه به فرا رسیدن ۹ دی ٬ روز بصیرت و تاکیدات مقام معظم رهبری به وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ و بیان عنوان فتنه ۸۸ ٬ همه باید هوشیار و بیدار و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت باشیم.

قاضوی افزود : متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم بررسی دقیق و کارشناسی و قانونی پیرامون اتفاقات قبل و بعد از انتخابات ۸۸ را بدرستی انجام دهیم و مقصران اصلی و کلیدی و تاثیر گذار در سوء استفاده های دشمنان را از شرایط ایجادی مشخص و اعلام کنیم و با عوامل آن برخورد قانونی داشته باشیم و اگر تاکنون اقدام مثبتی صورت نگرفته است شاید بخاطر وجود دست های پنهان باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش آفرینی کاندیدا ها٬ احزاب ٬ گروه ها و افراد در بروز اتفاقات و وقایع قبل و پس از انتخابات سال۸۸ را باید مشخص کنیم تصریح کرد: در شرایطی که جامعه برای پیشبرد اهداف ٬ توسعه و آبادانی ٬ رفاه اجتماعی و امید به آینده نیازمند وحدت و همدلی می باشد٬ نباید ۹ دی بنام برخی گروهها مصادره شود.

معاون فرماندار ازادشهر خاطرنشان ساخت : در ۹ دی٬ حضور اصلاح طلبان ٬ اصولگرایان و اعتدالیون قابل توجه بود و همه برای دفاع از ارزشها و حمایت از منویات مقام معظم رهبری وارد صحنه شدند تا نشان دهند اندک افراد مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی عددی برای سرنگونی حکومت اسلامی نخواهند بود.

قاضوی گفت: هرگز معترضان واقعی به بعضی از عملکرد ها در انتخابات خواستار اقدام غیر قانونی و یا دادن فرصت به سوء استفاده کنندگان و دشمنان نبوده اند ولی ممکن است کسانی در بین آنان بدنبال اختلاف افکنی بوده اند که می بایست تدبیر می شد ولی دقت لازم انجام نشد.

این مقام مسئول اضافه کرد : اگر در آن شرایط مسئولان خوب تدبیر می کردند و معترضان هم فقط قانون را مد نظر قرار داده و رسانه ها هم فرصت عادلانه در اختیار قرار می دادند ، اگر جشن زود هنگام پیروزی گرفته نمی شد و کاندیداها هم قبل از رای گیری حرکات و اقدامات تحریک آمیز را در دستور کار خود قرار نمی دادند و سران گروهها هم بموقع عکس العمل نشان داده و سعی در آرام کردن معترضان می کردند٬ هرگز شرایطی پیش نمی آمد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی نگران وضعیت گردد و آنگونه وارد صحنه شود و ایراد خطابه و دستور فرماید و امروز هم هزینه اتفاقات گذشته بر دوش ملت قرار نمی گرفت.

قاضوی بیان کرد : امروز تجزیه و تحلیلهایی صورت می گیرد که خود گاهاْ ناعادلانه است. کسانی را مقصر می دانند که شاید مقصر نبوده اند و کسانی را هم حاکم می دانند که شاید در اتفاقات مقصر بوده باشند لذا لازم است کار کارشناسی دقیق وفق مقررات و قوانین در اسرع وقت در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
انتهای پیام /