Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر از کانون پیروان ولایت کمیته امداد بازدید کرد و در سخنرانی خود برای کار آموزان این کانون٬ آنها را به شرکت در اجتماع عظیم ۹ دی در میدان حضرت ولی عصر (ع) آزادشهر ( میدان مرکزی شهر) در ساعت ۹/۳۰ صبح پنج شنبه دعوت کرد.

به گزارش تیتر آزاد٬ عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر٬ امروز در بازدید از کارگاه های کانون پیروان ولایت کمیته امداد در جمع کار آموزان اظهار کرد: پنج شنبه ۹ دی و سالروز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران است و ما باید یاد و شور انقلابی این روز را همیشه زنده نگهداریم. 

شهابی در ادامه به توضیح حوادث سال ۸۸ پرداخت و با اشاره به آیات قران خاطرنشان کرد: خداوند در قران می فرماید: دشمنان با تمام وجود دست در دست هم دادند تا نور خدا را خاموش کنند اما نور الهی خاموش شدنی نیست. انقلاب اسلامی ایران به برکت نفسهای قدسی و پاک امام خمینی نور الهی است و نور الهی خاموش شدنی نیست حتی اگر تمام دنیا برعلیه آن بسیج شوند و این چنین هم بود.

امام جمعه شهرستان ازادشهر افزود: نزدیک به ۴۰ سال است آنها برای براندازی این انقلاب با تمام قوا ٬ فکر ها و تجهیزات خود به میدان امده اند اما کور خواندند٬ این انقلاب با وجود سیره امام و با امامت رهنمودهای مقام معظم رهبری  و وجود مردم ولایتمدار هرگز از بین نخواهد رفت.

وی ادامه داد: شعاع این انقلاب کل جهان را خواهد گرفت و ما عقیده بر این داریم که پرچم این انقلاب به دست حضرت مهدی خواهد رسید برای همین بود که رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ به میدان آمد آن خطبه ها را ایراد کرد. این انقلاب آمده است تا قیام حضرت مهدی (ع) را آماده سازی کند.

شهابی با اشاره بر حضور مردم در ۹ دی  گفت: از جمله قیام٬ مقاومت٬ بصیرت و بیداری مردم حماسه ۹ دی بود. دشمنان کاملا به ای باور رسیده بودند که انقلاب از بین خواهد رفت ولی مردم وقتی فهمیدند که قصه قصه انتخابات و ریاست جمهوری نبوده و برای براندازی نظام از قبل برنامه ریزی کرده اند به میدان آمدند و امید آنها را به یاس و نا امیدی مبدل کردند. این مردم برای این انقلاب از جانشان مایه می گذارند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: مردم ما در حماسه ۹ دی نشان دادند که چقدر وفادار به ولایت فقیه هستند. انصافا در طول تاریخ بشری همانند این مردم و این انقلاب نداشته ایم و نخواهیم داشت.

وی افزود: قدر این انقلاب و این نظام را بدانیم و حافظ و حامی ولایت فقیه باشیم.  همه ما در تجمع بزرگ ۹ دی در میدان مرکزی شهر در روز پنج شنبه ساعت ۹/۳۰ جمع خواهیم شد و با ولایت فقیه و رهبری بیعت دوباره خواهیم کرد و حمایت خود را از نظام و ولایت اعلام می کینم. 

شهابی ادامه داد: دشمنان برای نابودی ما شمشیر هایشان را تیز کرده اند و اگر بصیرت وحضور ما نباشد آنها بر ما غلبه خواهند کرد و این خونخواران در عراق و سوریه نشان دادند که به هیچ کس ٬ مسیحی و شیعه و سنی رحم نخواهند کرد.

 

d1

d2

d3

d4

d6

d7

d8

d9

 d10

 انتهای پیام/